bc6000 vs gigaset
Fra : Jesper

Dato : 05-04-02 06:32

Hvad skal jeg købe??

Fra : Lars

Dato : 05-04-02 14:37

"Jesper" skrev:
> Hvad skal jeg købe??

Du finder næppe noget bedre end en Beocom 6000...

Og hvis du senere køber et eller flere ekstra håndsæt, så har du et lille
trådløst "omstillingsanlæg" med fælles nummerviser, fælles telefonbog ect.

- Lars

Fra : Jesper Andersen

Dato : 05-04-02 20:48

Hvis du går efter lydkvallitet er der ingen tvivl. Så skal du vælge BC6000.

Fra : Jogge

Dato : 07-04-02 14:53

> Hvis du går efter lydkvallitet er der ingen tvivl. Så skal du vælge
BC6000.

Hmm tror ikke du har hørt en Siemens Gigaset 4010 Micro så! den banker til
hver en tid bc6000 et vist sted hen, både i lyd og hvor langt den rækker,
for ikke at sige at den også er 100 gange så praktisk, den er ikke så stor
og klodset som bc6000 er, derud over så kan man få hovedsæt til den, såå
tjaa jeg ville nok vælge sådan en 4010 ting men det jo smag og behag

Fra : Lars

Dato : 07-04-02 15:30

"Jogge" skrev:
> tjaa jeg ville nok vælge sådan en 4010 ting

Kan man tilslutte flere håndsæt til basen på sådan en fætter?

- Lars

Fra : Jogge

Dato : 07-04-02 17:39

Yup det kan man nemt den er GAP komp. så det er overhovedet ikke noget
problem, det behøver ikke engang være Siemens

Fra : Jesper Andersen

Dato : 07-04-02 16:38

Så må det være en ældre udgave jeg har lyttet på....... Husker ikke lige
model nr., men
der var i hvert fald støj på linien......
Siemens er nok blevet bedre.....

\Jesper

Fra : Ole Thomsen

Dato : 07-04-02 17:37

"Jesper Andersen" <jesper@sporty.dk> wrote

> Så må det være en ældre udgave jeg har lyttet på....... Husker ikke lige
> model nr., men
> der var i hvert fald støj på linien......
> Siemens er nok blevet bedre.....

Jeg har brugt en del Gigaset siden model 1000, og har
aldrig oplevet den støj du taler om.

Ole Thomsen

Fra : Peter Karstoft

Dato : 26-04-02 04:01

Jeg har aldrig oplevet en telefon der var så fed og praktisk som Gigaset
4010 micro. Jeg ville sige det er over al fornuft at købe en så "gammel" og
forældet tlf. som bc6k. Siemens' kan meget mere. Basta.

MVH
Peter

Fra : M. Aa. J.

Dato : 26-04-02 10:07

> [...]
og
> forældet tlf. som bc6k. Siemens' kan meget mere. Basta.

Og dit intellekt er ufattetligt småt eller hvad?

Har du hørt om kvalitet og design?

Siemens er ikke ligefrem kvalitet, hverken deres telefoner eller computere.

M. Aa. J.

Fra : Karen

Dato : 26-04-02 12:53

On Fri, 26 Apr 2002 11:06:43 +0200, "M. Aa. J." <edb@a-kraft.dk>
wrote:

> [...]
>
>Har du hørt om kvalitet og design?
>
>Siemens er ikke ligefrem kvalitet, hverken deres telefoner eller computere.

Siemens trådløse er faktisk nogen af dem, der har bedst kvalitet. Det
viser mange tests i hvert fald.Jeg skal ikke kunne udtale mig om nogen
af deres andre produkter.
Men B&O vinder da også på deres design - selvom banan tlf ikke lige er
min stil :)

--
Karen
http://www.altforsejt.dk

Fra : Lars

Dato : 26-04-02 22:27

"Karen" skrev:
> Men B&O vinder da også på deres design

Og de vinder formentlig også på betjeningen...

Min kone er ingen haj til teknik, men vores BC6000 tog hun til sig fra
allerførste ring. Ingen forklaringer, ingen manualer, ingen forelæsning, hun
begyndte bare at bruge den - også til andet end at tage røret og lægge det
på igen - og det siger altså ikke så lidt i den forbindelse (!)

Det var iøvrigt aldrig gået med en Ericsson, Nokia, Siemens, Panasonic - og
det uanset hvor mange lovprisninger i ellers måtte komme med om hvor gode de
hver især er

Dreje-hjulet på BC6000 virker godt tænkt i starten, men bliver noget nær
genialt efter en kort tilvændingsperiode. Og hvor en BC6000 base med et
håndsæt virker godt, så overgår systemet ved flere håndsæt til et ret smart
tidløst trådløst kommunikationsanlæg med omstilling, viderestilling, interne
opkald, fælles nummerviser og fælles telefonbog.

- Lars

Fra : kalle

Dato : 10-05-02 13:31

Jeg er nu mest til BC6000