A Beautiful Mind
Fra : Lisa Andersen

Dato : 05-04-02 06:27

Jeg må indrømme at efter al hypen, Oscaren osv. så skuffede den mig
enormt...Jo, Russel Crowe gør det godt, men selve historien var en værre
gang amerikansk feelgood pjat og bestemt ikke Oscaren værdig....
Især hvis man rundt omkring på nettet læser om den "virkelige" John Nash
eller læser hans selvbiografi
:http://www.nobel.se/economics/laureates/1994/nash-autobio.html.
Filmen havde da været meget mere spændende, hvis nogle af de kontroversielle
sider af hans liv var taget med.

Mvh Lisa

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 05-04-02 11:08

"Lisa Andersen" <lisa@paradis.dk>
> [...]
> :http://www.nobel.se/economics/laureates/1994/nash-autobio.html.
> Filmen havde da været meget mere spændende, hvis nogle af de kontroversielle

Jeg må erklære mig enig - vel skrevet! Lidt mere konflikt havde været
godt - ikke så meget det med homoseksualiteten, for det nægter han
åbenbart selv, men filmen havde været mere interessant, hvis man
havde tilladt Alicia at tvivle lidt på deres forhold, når de nu faktisk
i virkeligheden blev skilt. Generelt synes jeg, filmen var god, men ikke
Oscar-værdig.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 05-04-02 16:12

On Fri, 5 Apr 2002 12:08:11 +0200, "Peter Brandt Nielsen"
<peterbrandtnielsen@hotmail.com> wrote:

> [...]
>havde tilladt Alicia at tvivle lidt på deres forhold, når de nu faktisk
>i virkeligheden blev skilt. Generelt synes jeg, filmen var god, men ikke

Jeg var i forvejen skuffet over historien, men efter at have læst den
autobio der er linket til er jeg dybt skuffet.
Er det ikke snart på tide at Europa boykotter amerikanske film!!

Morten
morten@NOSPAMbowman.dk

Fra : n k p

Dato : 06-04-02 18:26

"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> wrote in message
> Er det ikke snart på tide at Europa boykotter amerikanske film!!

Hvorfor flytter du ikke til Frankrig?

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 06-04-02 19:17

On Sat, 06 Apr 2002 17:25:32 GMT, "n k p"
<XXXtreforkXX@XXXXyahooXX.XXXcomXXX> wrote:

>"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> wrote in message
>
>Hvorfor flytter du ikke til Frankrig?

Det er der såmænd mange gode grunde til, men jeg tror nu ikke de har
færre amerikanske film?

Morten
morten@NOSPAMbowman.dk

Fra : n k p

Dato : 06-04-02 23:44

> Det er der såmænd mange gode grunde til, men jeg tror nu ikke de har
> færre amerikanske film?

Muligvis ikke, men du vil sikkert få langt større opbakning til boykot af
amerikanske produkter inkl. film.

Fra : Agricola

Dato : 05-04-02 20:56

Så er det vist på tide med en spoiler advarsel!!!