tun til puch
Fra : Michael Jørgensen

Dato : 04-04-02 22:47

Er der mon nogen der står og mangler et tunsæt (4-5 hæste) til en puch ,er
på puch maxi lige nu - den køre 80-85km i timen
udstødning-topstykke-cylænder-kaburator-måske stempel, jeg har lige købt
puchen og lave den lovlig (til min datter) det hele skulle være købt i
Tyskland for ca ½år siden og ikke have kørt mange km.
OG IKKE KØRT AF PERSONER UNDER 30 )

hvad er det værd og er der mon en køber.
send en mail

oz1lgm@get2net.dk
michael

Fra : Erling Jensen