ATTENTION!!! Ny lov trådt ikraft for besla~
Fra : Daniel Pedersen

Dato : 04-04-02 21:19

Ejerens af den føromtalte space innovation, var idag på politistationen, for
at forhøre sig om koblingen som de også havde fjernet, selvom den var fult
lovlig.

Han fik en dommerkendelse på at der er trådt en ny lov ikraft, der siger at
politiet nu må beslaglægge ALT hvad de vil på en konfiskeret knallert, ja
selv hele knallerten, selv om det kun er f.eks. ringen der er pillet.

Dette er et resultat af at de har haft mange sager kørende om folk der
kræver de lovlige dele tilbage! - og som betjenten sagde " Politiet vinder
altid...", så for at undgå disse sager er der nu lavet en lov for at folk
ikke engang skal få den ide at de kan få noget somhelst tilbage..

Bare så i er opmærksomme, hvis i bliver knaldet i fremtiden!

Drive Safely! and watch out for the eggheads!

- DTP

Fra : Tim Sørensen

Dato : 04-04-02 21:55

De kan da tro det skal være løgn!

I henhold til hvilken lov?
Og i hvilke paragraffer står der dette?

--
Mvh....Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Fra : Bendt Grunge

Dato : 04-04-02 23:12

"Daniel Pedersen" <dtp@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
>
> Bare så i er opmærksomme, hvis i bliver knaldet i fremtiden!
>
> Drive Safely! and watch out for the eggheads!

Du kan tror jeg skulle gå i retten mod sådan en påstand, for det lyder lige
lovligt som en overtrædelse af ejendomsforhold, såfremt det skulle være
korrekt ville man have hørt noget om det i medierne så den tror jeg ikke på,
og hvis de får lov til det skal de komme til at få så mange retssager at de
vælger selv at lave det om for ikke at belaste retten hvis ALLE der blev
udsat for den slags overgreb gik i retten med det.

Så en tur i retten og klage over det, jeg tror ikke på den og det må være
ens ret til at få det afprøvet ved en domstol.

BG.

Fra : Bendt Grunge

Dato : 05-04-02 00:06

> Drive Safely! and watch out for the eggheads!
>
> - DTP

og desuden lyder der som noget en ÆGGESKAL kunne finde på at skrive for at
forskrække de stakkels unge drenge.

eller en forsinket 1 Arilsnar.

..LOL

Fra : RpR

Dato : 05-04-02 00:10

> [...]
> politiet nu må beslaglægge ALT hvad de vil på en konfiskeret knallert, ja
> selv hele knallerten, selv om det kun er f.eks. ringen der er pillet.

Den har han fået på tryk, så den vil jeg gerne se...

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : [KTN]FalkenDK

Dato : 05-04-02 11:02

"RpR" skrev i en meddelelse
> Den har han fået på tryk, så den vil jeg gerne se...

Oss´her da. Kan man lige få en scanning sendt denne vej tak

Hilsen

H;P

--
[KTN]FalkenDK (Quake 3 Nickname)
Praise The Lord & pass the Ammo !

Fra : Tim Sørensen

Dato : 05-04-02 13:29

"[KTN]FalkenDK" <hpaalling@`hotmail.com> wrote in message

> Oss´her da. Kan man lige få en scanning sendt denne vej tak

Jeg ville også være meget interesseret i at se den!

Under alle omstændigheder, så ville jeg ligge sag an.
Stod jeg i den situation, skulle jeg nok sørge for at få lavet røre i
andedammen.

--
Mvh....Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Fra : Daniel Pedersen

Dato : 07-04-02 16:33

Hej igen
til RpR og FalkenDK - Jeg skal nok prøv at fremskaffe den, men det bliver
først sidst på ugen.

Til jer andre;
Er der nogen af jer der har prøvet at køre en sag mod politiet før???

Jeg har engang pga. en bøde jeg fik, som jeg fik fordi min ven som cykelede
ved siden af mig (holdt IKKE fast) havde min forsikring i lommen, ergo da
æggeskallen ikke kunne få mig til at indrømme at knallerten var tunet ( og
åbenbart ikke gad at beslaglægge den), hvad kunne han så knalde mig på...? -
Jeg kørte ikke med min forsikringspolice på mig!!! - for min ven havde den i
lommen, pga. han havde lånt den tidligere...

Den sag kørte min mor og nogle kollegaer, som er jurister indenfor politiets
egne kræse, uden resultat... På trods af han latterlige tynde begrundelse
fik han medhold... Han undskyldte mange gange, men bøden den fik jeg sku lov
at betale!

Så der er ikke så meget at gøre når det er en borger vs. politiet!

Venlig hilsen DTP

Fra : Bendt Grunge

Dato : 07-04-02 16:50

> [...]
lov
> at betale!
>
> Så der er ikke så meget at gøre når det er en borger vs. politiet!

det passer ikke, jeg har altid fået helt eller delvis medhold de gange jeg
har haft med dem at gøre, jeg har bla. vunder over dem i en fartbødesag, og
deres beviser er ofte meget tynde og det var de også i min sag, to gange var
vi i retten og de tabte, ikke for at træde i det, men når at forsikringen
kan forvises på stedet er vist egentlig hvad loven forlanger, men som ofte
kan den jo tolkes på flere måder, jeg havde nok provkeret dem lidt,

bla. hvis man så ikke har sit førebevis på sig, men ligger i pungen, som
ligger i hanskerummet er man så ikke i besidelse af et førebevis, JO, og
også på stedet, så jeg tror du har være uheldig i jeres agumentation, og
politiets egne folk er mange gange ikke for smarte i sagsfremlægning. så
meget har jeg lært, og som sagt også vundet.

BG.

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 15-08-02 20:19

"Daniel Pedersen" <dtp@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> fik han medhold... Han undskyldte mange gange, men bøden den fik jeg sku

Jamen er det så ikke bare at knalde æggeskallen et par på hovedet? Så får
man afløb for sin vrede og føler at så har man da noget at betale en bøde
for...

Sagt med letteri ironi, men alligevel ikke.

--
Med venlig hilsen / With best regards

Martin L. Johansen
Kolding - DK