Smed søger tegning på Postkasse
Fra : kim014

Dato : 04-04-02 21:02

Jeg har tænkt mig selv at lave en postkasse i rustfrit stål, men jeg mangler
en tegning, jeg kunne tænke mig en model nogenlunde som dem postvæsenet
bruger , bare mindre , der skulle vel ikke være nogen som ligger inde med en
tegning. Mvh. Kim

Fra : M@rk

Dato : 05-04-02 21:32

Thu, 4 Apr 2002 22:01:57 +0200, berigede "kim014" <kim014@mail.dk>
dk.fritid.hus-og-have med:

> [...]
>bruger , bare mindre , der skulle vel ikke være nogen som ligger inde med en

Jeg har lige siddet og luret lidt rundt på nettet for, at se om jeg
kunne finde noget du kunne bruge - beklager, no dice!

Men så slog det mig - og her indskyder jeg lige, at postbude er
forskellige og at jeg ikke kender reglerne - risikerer du ikke, at få
et farligt bøvl med dit postbud, den postkasse er jo ikke godkendt af
P&T. Jeg ved ikke, hvor meget de reelt går op i det - men det er da
for ærgeligt, at have lavet en flot postkasse og så blive bedt om, at
pille den ned igen ...............................

Held og lykke med projektet!

/Mark

PS
Har du i øvrigt nogen ide om, hvad det koster at lave en sådan
postkasse?

Det kunne jo være, at der sad en masse villaejere i Danmark, der gerne
ville have en flot og anderledes postkasse ..........................

Fra : kim014

Dato : 06-04-02 08:53

Det var bare til mig selv, så jeg tror ikke den koster alverden ,de små
plader kan laves af rester, så det er bare tiden man bruger. Mvh. Kim

Fra: "M@rk" <unknown@get2net.dk>
Emne: Re: Smed søger tegning på Postkasse
Dato: 5. april 2002 22:31

Fra : Chr. H. Mogensen

Dato : 07-04-02 11:34

Vedr. Post Danmark's regler for private brevkasser se:

http://www.postdanmark.dk
Post Danmark
Kundeservice
Brevkasser og brevkasseanlæg

Med venlig hilsen
Chr. H. Mogensen

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 05-04-02 23:07

"kim014" <kim014@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en tegning, jeg kunne tænke mig en model nogenlunde som dem postvæsenet
> bruger , bare mindre , der skulle vel ikke være nogen som ligger inde med

Prøva at kigge på www.kobberkompagniet.dk

Der er ingen tegninger, men en masse forskellige modeller.

mvh
Bendt