Regningsstatus hos TDC. Ingen adgang, ell~
Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 04-04-02 19:30

Se subject.

Jeg har nu forsøgt at se regningsstatus for en telefon.
Får denne besked: - Mange gange.

Der er opstået en fejl i RegningsStatusMobil
- prøv venligst igen senere

Det gælder både et nr. på mobil og et "fast" nr.

Er det kun mig der har problemer, og er det kun fordi jeg bruger
Netscape Browser.?? (6.2)

Det er mit indtryk at "alle" sider efterhånden kun laves til IE.

Ingen ville svare i gruppen telefoni.mobil, så jeg håber på et svar
her.!

Mvh. Jørgen

--
Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/

Fra : Lars

Dato : 04-04-02 19:50

"Jørgen Rasmussen" skrev:

> Ingen ville svare i gruppen telefoni.mobil, så
> jeg håber på et svar her.!

Det er selvfølgelig fint nok at søge ligesindede her, men dit spørgsmål
vedrørende om en bestemt browser virker ordentligt med en bestemt
mobilleverandørs regningsservice er nu lidt for specifikt.

Mit bedste svar er at du ringer til din leverandør op på tlf. 80808020,
eller går ind på www.teledanmark.dk vælger "kontakt" og skriver dit
spørgsmål til "Kundeservice mobil". De forskellige afdelinger er skam som
regel flinke til at svare på spørgsmål fra kunderne, og de har samtidig en
markant større chance for at ramme præcist med deres svar.

- Lars

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 05-04-02 08:20

"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> wrote in message
> Se subject.
>
> Jeg har nu forsøgt at se regningsstatus for en telefon.
> Får denne besked: - Mange gange.

Jeg tror deres service er br0ken
Herfra kan jeg slet ikke komme ind på 'fastnet' delen! og mobilen kan jeg
fint åbne men den påstår mit mobil nummer ikke findes
Det går bare rigtig godt ;)

/Dennis