Hjælp......
Fra : Carina Mia Boese

Dato : 04-04-02 17:41

Hej

Jeg er tilmeldt vægtkonsulenterne og skal til at lave en lækker dessert med
bl.a. mel og kakaopulver.
Der står max 3 tsk af enten mel, kakaopulver og meget andet. Mit spørgsmål
lyder: Hvad svarer en tsk til? Det kan da ikke passe at 3 tsk svarer til 15
g?????
Er der nogle vægtkonsulenter her, der kan hjælpe mig?

Mvh
Carina

Fra : Dot

Dato : 04-04-02 17:54

Carina Mia Boese skrev i meddelelsen
<3cac8242$0$68783$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

> [...]
spørgsmål
>lyder: Hvad svarer en tsk til? Det kan da ikke passe at 3 tsk svarer

jo! vi regner en tsk = 5 g. MEN
Når det er sagt, vil jeg foreslå at du ikke bruger så meget, da cacao
godt kan være meget stærkt (alt efter mærke).

God fornøjelse Dot

Fra : Carina Mia Boese

Dato : 04-04-02 19:05

Tusind tak for hjælpen!