Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
Optage samtaler
Fra : Henrik Ibsen

Dato : 04-04-02 17:08

Findes der et kabel som kan gå fra PC-lydkort til telefonstik og som gør en
istand til at optage telefonsamtaler på computeren og gemme dem i wav eller
mp3 eller et andet format? Jeg hhar ikke modem i computeren, men ADSL -hvis
det har nogen betydning.
thx

Fra : Dan MOrtensen

Dato : 04-04-02 17:54

On Thu, 4 Apr 2002 18:08:14 +0200, "Henrik Ibsen" <41@c.dk> wrote:

> [...]
>mp3 eller et andet format? Jeg hhar ikke modem i computeren, men ADSL -hvis

Siden du spørger i en telefoni-gruppe, går jeg ud fra at du ikke lige
kan bikse en sammen selv? Men ellers kan du købe (!) et sikringsled i
en telebutik. Det sluttes til telefonstikket, og til lydkortet. Du kan
så fx. downloade RecAll (http://www.sagebrush.com/), til at styre
optagelserne med.

/Dan MOrtensen