Skærme
Fijala 3554
Skal købe en ny 17"
Fra : Flare

Dato : 04-04-02 16:39

Jeg har lige sidet og læst de seneste indlæg omkring 17" skærmen igennem,
men jeg synes ikke jeg kunne finde rigite anbefalinger. Jeg ved godt dette
er svært men, jeg prøver aligevel :)

En god 17" skærm til < 1800 kr

Kan de fås? Eller få jeg en lige så god skærm i en 19" samtron 96P ?

Håber nogne har noget at tilføje :)

--
Flare
-----------------------------------

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 05-04-02 10:00

Hej

Flare wrote:

> En god 17" skærm til < 1800 kr
>
> Kan de fås? Eller få jeg en lige så god skærm i en 19" samtron 96P ?
>
> Håber nogne har noget at tilføje :)

For det første så køb dig en 17". Når man så slår op på EDBpriser.dk med
parametrene 17" og max 1800,- så kommer der for mig at se følgende
mærker som generelt leverer kvalitet - Hitachi, ViewSonic, Philips,
Samsung. Der er dog ikke nogen som er umiddelbart tiltalende - for mig
at se skal der mindt 1000,- mere oveni prisen før du får en rigtigt
lækker skærm.

Og går du ud og sammenligner skærme så kan det godt være at de står
skarpt har og flotte billeder til 1800,- , men dårlige skærme vil
allerede efter 2 år være slidte - og slid er ikke noget der dækkes af
garantien.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk (also in english - auch in deutsch)