Karnov Lovsamling
Fra : Eyyup Erdogmus

Dato : 04-04-02 16:00

Hej alle sammen
+ jeg er ny her.
+ Jeg er ny i branchen.

Og derfor kunne jeg godt tænke mig hører ad dem, hvor kan jeg købe en billig
karnov lovsamling i en CD.

Siger mange tak forhånd.

Fra : Jakob Paikin

Dato : 04-04-02 16:07

On Thu, 4 Apr 2002 16:59:30 +0200, "Eyyup Erdogmus"
<postmaster@sivas.dk> wrote:

>Og derfor kunne jeg godt tænke mig hører ad dem, hvor kan jeg købe en billig
>karnov lovsamling i en CD.

Den billigste udgave er Studieskiven, der indholder UfR, Karnov,
EU-Karnov og nogle andre værker. Den kan dog kun købes af studerende.

Derudover har du ikke så mange muligheder, da "brugte" CD'er er
værdiløse (de indeholder en tidsbegrænsning).

Så medmindre du er studerende må du nok se i øjnene, at der ikke er
andet at gøre end at købe CD'en hos Thomson.

--
Jakob Paikin

Fra : Gustav Kristoffer Ek

Dato : 19-04-02 23:50

In article <9tqoaucf7ft0kbttq19s7i3lh6rhbi87q2@4ax.com>,
Jakob Paikin <news@paikin.dk> wrote:

[...]
> Den billigste udgave er Studieskiven, der indholder UfR, Karnov,
> EU-Karnov og nogle andre værker. Den kan dog kun købes af studerende.

Kun jura-studerende?

- stoffer

Fra : Kristian Storgaard

Dato : 22-04-02 08:33

> Kun jura-studerende?

Nej - citat fra Thomsons (forlagets) hjemmeside: "StudieSkiven kan kun købes
af fuldtidsstuderende på videregående uddannelser, og den må kun anvendes
til studiebrug."

Se her:
http://www.thomson.dk/pls/pdb/katpage.show_title?p_vare_id=10100&p_kampid=14

/ks

Fra : Rasmus Mandøe Jensen

Dato : 04-04-02 16:21

"Eyyup Erdogmus" <postmaster@sivas.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle sammen
> + jeg er ny her.
> + Jeg er ny i branchen.
>
> Og derfor kunne jeg godt tænke mig hører ad dem, hvor kan jeg købe en
billig
> karnov lovsamling i en CD.

Tjaeeh, hvis du nu f.eks. er jurastuderende kan du købe "Studieskiven"
for 299,- Den indeholder både Karnov, EU-Karnov og en begrænset udgave af
Ugeskriftet. Ellers må du vel bare til lommen og betale fuld pris hos
forlaget Thomson...

/Rasmus

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 04-04-02 22:36

Rasmus Mandøe Jensen skrev:

>Ugeskriftet. Ellers må du vel bare til lommen og betale fuld pris hos
>forlaget Thomson...

Hvad er fuld pris?

--
Bertel

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 04-04-02 22:49

Bertel Lund Hansen <nospam@lundhansen.dk> skrev:

> Hvad er fuld pris?

Jeg har kigget lidt på http://www.thomson.dk

Studieskiven som kan købes af studerende koster 299,- mod fremvisning
af studiekort.

Umiddelbart ser det ikke ud til, at der er et tilsvarende produkt for
ikke-studerende.

En Karnov lovsamling på CD-Rom koster 2000,- + moms

--
Morten http://miljokemi.dk
Miljøtemaer: http://miljokemi.dk/temaer.htm

Fra : N/A

Dato : 05-04-02 15:26

Fra : Den uvisse

Dato : 05-04-02 15:26

Jeg ved at du kan købe studieskiven hos Studenterbogladen, studiestræde i
kbh. til 299,- kr. De forlanger normalt ikke studiekort ved køb. Det er i
hvert fald værd at forsøge, hvis du vil spare. Ellers har de Karnov 2000
udgaven til 499,- (4 bøger + register)

Fra : Henrik

Dato : 05-04-02 20:28

> [...]
> hvert fald værd at forsøge, hvis du vil spare. Ellers har de Karnov 2000

Hvis der kommer en mand på 40 ind og vil købe Studieskiven, skal de nu nok
se noget dokumentation. Karnov-tilbudet i bogudgaven kræver i øvrigt også at
man er studerende -- og helt ærligt, det er et begrænset oplag der er til
salg til billig penge for studerende, så hvad med at dem der ikke lever af
en SU (knap 4500 kr. om måneden før skat, vil jeg lige minde om) får
tegnedrengen op ad lommen og betaler fuld pris, så ikke de studerende skal
gøre det?!

Øv!

Henrik

Fra : Claus Rolsted

Dato : 12-04-02 00:38

"Henrik" <h@enr.ik> skrev i en meddelelse

> [...]
> en SU (knap 4500 kr. om måneden før skat, vil jeg lige minde om) får
> tegnedrengen op ad lommen og betaler fuld pris, så ikke de studerende skal

Hey du, hvilken særlig ordning er du på? Sidst jeg tjekkede var SU'en på
4108/md. FØR skat.
Jeg er iøvrigt enig med dig, i resten af det du skriver!
--

mvh. Claus Rolsted
Vespa ET2 - kommer sommer, kommer mc-kort