A Beautiful Mind
Fra : Casper Larsen

Dato : 04-04-02 14:01

Jeg ville bare sige at det er en af de bedste, og rørende film jeg
nogensinde har set, Russell Crowe kan andet end at slås med løver. og jeg er
i blandt de flere 1000'er der har givet den 10 * på www.imdb.com hvis i ikke
har set den, så se den !!!!

Fra : B.Ikkala

Dato : 04-04-02 16:17

"Casper Larsen" <Umatthiesen@tdcadsl.dk> wrote:

>Jeg ville bare sige at det er en af de bedste, og rørende film jeg
>nogensinde har set, Russell Crowe kan andet end at slås med løver. og jeg er
> [...]

.... og hvor har du så set ham slås med løver ?

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 04-04-02 16:43

On Thu, 04 Apr 2002 17:17:16 +0200, B.Ikkala <bkkl02@fabel.dk> wrote:

>... og hvor har du så set ham slås med løver ?

Han mener jo nok Gladiator
Var der ikke en scene med fire lænkede løver?

Morten
morten@NOSPAMbowman.dk

Fra : Martin M.

Dato : 04-04-02 17:12

"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> wrote:

> Han mener jo nok Gladiator
> Var der ikke en scene med fire lænkede løver?

Nope.

Fire lænkede tigre...

Mvh Martin

Fra : Peter Larsen

Dato : 04-04-02 17:34

"Martin M." <nospam@nymore.com> wrote in message

> Nope.
>
> Fire lænkede tigre...
>
> Mvh Martin

Flue knepperi

Fra : Anders Houmark

Dato : 04-04-02 23:50

"Peter Larsen" <????Trump@pc.dk> skrev i en meddelelse

> "Martin M." <nospam@nymore.com> wrote in message

> Flue knepperi

Nej Gladiator kamp..

Fra : Robert Eriksen

Dato : 05-04-02 11:33

Anders Houmark wrote:

> Nej Gladiator kamp..

Det må godt nok være nogle store fluer.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 04-04-02 17:42

"Casper Larsen" <Umatthiesen@tdcadsl.dk> skrev:

>Jeg ville bare sige at det er en af de bedste, og rørende film jeg
>nogensinde har set, Russell Crowe kan andet end at slås med løver. og jeg er
> [...]

Jeg tør næsten ikke sige det, da jeg ellers er en stor fan af både Ron
Howard og Russell Crowe, men jeg syntes, den var lumsk kedelig.

Niels Søndergaard

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 04-04-02 17:57

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercity.dk> wrote in message
> Jeg tør næsten ikke sige det, da jeg ellers er en stor fan af både Ron
> Howard og Russell Crowe, men jeg syntes, den var lumsk kedelig.

Det forudsagde jeg vidst også, så kom ikke og sig at du ikke var advaret

Men jeg synes altså også at den var gribende og rørende, og måtte næsten
knibe en lille tåre hen mod slutningen. Jeg må være blevet gammel eller
noget :-/

Joakim

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 06-04-02 13:18

> [...]

> Men jeg synes altså også at den var gribende og rørende, og måtte næsten
> knibe en lille tåre hen mod slutningen. Jeg må være blevet gammel eller

Heheh, også mig.

Var der iøvrigt nogle der lagde mærke hvordan de kuglepenne de andre
proffesorer lå på bordet foran Nash i slutningen, hoppede rundt hver gang
der blev skiftet kameravinkel?
De første 3 kuglepenne ligger på en lige række mellem Nash og ham
Nobel-manden, i næste kameravinkel da der bliver lagt flere kuglepenne
ligger de alle i en lige række ud fra Nash og ind midt på bordet. Tilsidst
da ham i kørestolen kommer, ligger alle kuglepenene i en stor pærevælling.
Lidt mærkelig det ikke er blevet opdaget, for jeg vil da mene at det er en
ret vigtig scene i filmen.

Ellers en rigtig fed film, men at den skulle have Oscaren for bedste film
synes jeg nu ikke. Men jeg er også stor LOTR fan :)

-The Baptizer
www.area42.dk

Fra : zcully

Dato : 04-04-02 20:22

Jeps jeg giver dig næsten ret. En fantastisk flot og rørende film.
Ringenes Herre gå hjem........
Men den Oscar som årets bedste film har den bare ikke fortjent. Den skulle
Moulin Rouge have haft. Det er meget mere original og nyskabende (hvis man
kan sige at der er noget der er det idag).
Men hvorfor fik Russell Crowe ikke for bedste skuespil. Det havde han sku
fortjent. Storslået spil...

/Zcully

Fra : Casper Larsen

Dato : 04-04-02 21:10

Her kan jeg gi dig ret, efter at ha set både Training day, og A Beautiful
Mind, vil jeg da klart mene Mr. Crowe sku ha haft den for bedste skuespiller
!!!. men ja "Den røde mølle" sku ha haft den for bedste film. men jeg er nu
bare glad for at LOTR kun fik 4, og endda i de "små" klasser.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 05-04-02 00:05

> Men hvorfor fik Russell Crowe ikke for bedste skuespil. Det havde han sku
> fortjent. Storslået spil...

Det fik han også - for Gladiator. Har du ikke gennemskuet hvordan
det Oscar-uddeling hænger sammen?

Mark
www.mandezonen.dk - Når du er træt af Tidens Kvinder
Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Rune Zedeler

Dato : 10-04-02 14:45

Mark Thomas Gazel wrote:

> Det fik han også - for Gladiator. Har du ikke gennemskuet hvordan
> det Oscar-uddeling hænger sammen?

Jeg har ikke.
Kan du, ud fra din ide om hvordan Oscar-uddelingen hænger sammen,
forklare, hvorfor Ian McKellen stadig ikke har nogen Oscars?!?!?!

-Rune (fortørnet Ian McKellen-fan)

Fra : Jens Thomsen

Dato : 11-04-02 07:31

"Rune Zedeler" <rz@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har ikke.
> Kan du, ud fra din ide om hvordan Oscar-uddelingen hænger sammen,
> forklare, hvorfor Ian McKellen stadig ikke har nogen Oscars?!?!?!

Jada. Senest var det jo fordi, at Sydney Poitier skulle have den der
livstids-jeg-har-været-en-god-neger-pris. Ifølge de hemmelige regler kan kun
én gråhåret mand få en skuespillerpris om året . Vær du bare glad for, at
Mckellen ikke er skaldet. Så skulle han vente endnu længere.

MVH
Jens "nej, jeg har ikke fået min kaffe endnu" Thomsen

Fra : Peter Larsen

Dato : 04-04-02 21:01

"Casper Larsen" <Umatthiesen@tdcadsl.dk> wrote in message
> Jeg ville bare sige at det er en af de bedste, og rørende film jeg
> nogensinde har set, Russell Crowe kan andet end at slås med løver. og jeg
> [...]

Hejsa

Jeg kunne vel egentlig godt lide den, men jeg syntes nu at den var lige
lovlig
udspekuleret og manipulerende, dog altid lige på den rigtige side af grænsen
til at være kvalmende, men hvis jeg ikke selv var lidt af et sentimentalt
kvaj, så
ville jeg have hadet den.

Hilsen

Peter