Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Problemer med GeForce3 !!!
Fra : antidote

Dato : 04-04-02 13:38

Sidder med et NVIDIA GeForce 3 Ti 200 kort og vil meget gerne benytte mig at
TV-Out udgangen.
Har så anskaffet mig et sådant kabel, sammen med en Svhs/Composit adapter -
så troede jeg at alt var i orden men men men...
Svhs kablets stik har fire ben og TV-out udgangen i mit kort har noget der
ligner seks huller !!!
Har tidligere rådført mig i denne gruppe og fik at vide at jeg skulle bruge
et Svhs-kabel, men det kan da ikke være rigtigt - så spørgsmålet er:
Hvordan får jeg det til at virke???

Håber der er nogen der kan hjælpe en noget skuffet svhs-kabel ejer :)

/antidote

Fra : Tommy

Dato : 04-04-02 14:21

Det skulle meget gerne være S-vhs udgang på dit GF3. Har du prøvet kabelet,
det skulle passe.

Mvh Tommy

Fra : antidote

Dato : 04-04-02 14:32

Jeg fatter heller ikke en bjælde!!!
Jeg har forsøgt og det vil ikke på passe - udgangen på kortet er markeret
med teksten "tv-out" så der er ikke så meget at tage fejl af vil jeg tro...
Men hva' f..... skal jeg nu gøre???
Jeg er totalt blank....

/antidote

P.S. - Nogen der har et billede af et GF3-korts udgange???

Fra : Dr. Ahcir

Dato : 04-04-02 16:46

> [...]
> Hvordan får jeg det til at virke???
>
> Håber der er nogen der kan hjælpe en noget skuffet svhs-kabel ejer :)

Hvilken type kort er det snakk om? (Asus,Abit,Gainward...)
Det vil være litt enklere for oss å hjelpe hvis du gir oss mere info

Fra : [9000] Søren

Dato : 04-04-02 17:14

> Svhs kablets stik har fire ben og TV-out udgangen i mit kort har noget der
> ligner seks huller !!!

Ja bare fordi der mangler et par ben. Det gør der altså, ikke noget galt i
det. Stikket kan jo godt komme i alligevel.

/Søren

Fra : antidote

Dato : 04-04-02 23:31

"[9000] Søren" <2760098m001ræv@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Ja bare fordi der mangler et par ben. Det gør der altså, ikke noget galt i
> det. Stikket kan jo godt komme i alligevel.

Ja hvis det bare var så vel, så var der jo ingen problemer - stikket er
umuligt at få i.
M.h.t. hvilket mærke kortet er, så er det et Winfast fra Leadtek - håber det
kan hjælpe!

/antidote

Fra : Bagle

Dato : 05-04-02 12:25

Hvis du kigger på S-VHS stikket som skal sidde i TV-out så vil der højst
sandsynlig sidde en lille plastikdims (inde i stikket) Bræk denne af og
roter stikket 180 grader og voila

--
-Bagle
www.sjokoladeland.dk