I vores outlook er der ingen "out-of-offic~
Fra : cjt

Dato : 04-04-02 12:56

Hej alle!

I vores outlook er der ingen "out-of-office" assistant i tools menuen.
Det plejer der altid at være, og det vil også være brugbart.
Det er nævnt i "help" men er ikke at finde nogen steder.
Hvem kan hjælpe med at finde "vedkommende" ???

(Vi kører Outlook og ikke Outlook Express. Har lige smidt en fuld
Officepakke på - men Out of office forsvandt).

--
Best regards
Mange hilsner fra

Carsten J. Thomsen
Denmark / 2630 Taastrup

e-mail: cajuth@worldonline.dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 04-04-02 13:10

"cjt" <cajuth@worldonline.dk> skrev:

> [...]
> brugbart. Det er nævnt i "help" men er ikke at finde nogen
> steder. Hvem kan hjælpe med at finde "vedkommende" ???

Se svar i news:dk.edb.internet.software.mail+news

PS: Hvis du har brug for at sende et indlæg til mere end én gruppe
(hvilket kan være relevant nok i dette tilfælde), så bør du sende
dit indlæg som en krydspost - dvs. at det samme indlæg kan ses og
besvares fra alle relevante grupper. Som det er nu, får du to
adskilte tråde - og risiko for at nogle bruger tid på at svare på
noget der allerede er besvaret.

Se mere om krydspost her:
http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html

--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)

Fra : cjt

Dato : 04-04-02 19:05

> PS: Hvis du har brug for at sende et indlæg til mere end én gruppe
> (hvilket kan være relevant nok i dette tilfælde), så bør du sende
> dit indlæg som en krydspost -

Ok - Tak for hjælpen!
Jeg kigger i den anden gruppe!

Fra : Jan Kronsell

Dato : 04-04-02 13:18

"cjt" <cajuth@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> (Vi kører Outlook og ikke Outlook Express. Har lige smidt en fuld
> Officepakke på - men Out of office forsvandt).

Out of Office assistenten er så vidt jeg husker kun tilgængelig når Outlook
er sat til at køre med Exchanger Server service programmet, ikke med
Internet Mail, sefviceprogrammet, så måske er det det, der mangler.

Jan