Pansartrofen - på søndag!
Fra : Claus Rittig

Dato : 04-04-02 11:16

Hej drenge og piger!

Vejret er flot og vi skal køre enduro på søndag!
Pansartrofén ved Malmö - tjek: http://fmck.malmo.enduro.just.nu/

Til start fra Aalborg Off-Road MC Klub:
Søren Lindholt Hansen - 228 - Yam WR200R
Poul Bundgaard - 235 - Yam WR200R
Claus Rittig - 239 - KTM EXC380
Dan Haunstoft - 261 - Yam DT125R
Ib Laursen - 264 - HQV WR125E
Niels Pein - 268 - Yam DT125R

Norhj, hvor jeg glæder mig!

Rittig
--
Football, tennis and golf, requires only one ball,
racing requires two.

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 04-04-02 15:25

> Vejret er flot og vi skal køre enduro på søndag!
> Pansartrofén ved Malmö - tjek: http://fmck.malmo.enduro.just.nu/

Og så lige i nærheden Måske man skulle med på en kigger (men passe på
det ikke smitter

/A

Fra : Pein

Dato : 04-04-02 19:23

"Claus Rittig" wrote ...

> [...]
> Pansartrofén ved Malmö - tjek: http://fmck.malmo.enduro.just.nu/
>
> Til start fra Aalborg Off-Road MC Klub:
> Søren Lindholt Hansen - 228 - Yam WR200R

Jeg begynder allerede nu at blive lidt nervøs. Det er vel ikke helt forkert,
at klasseforskellen mellem svenske og danske endurokørere ligner den
klasseforskel der er i skisport mellem svenskere og danskere. I hvert fald
for mit vedkommende og et par andre i breddeklassen.
De er jo i verdensklasse derovre. Gys.
Jeg håber sporet har god plads til overhalinger

Men jeg glæder mig til at se verdenseliten i aktion på nærmeste hold når de
blæser forbi.

/Pein

Fra : Claus Rittig

Dato : 04-04-02 23:08

"Pein" <niels@pein.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> klasseforskel der er i skisport mellem svenskere og danskere. I hvert fald
> for mit vedkommende og et par andre i breddeklassen.

Jep!

Men så vidt jeg kan se er der ikke ret mange VM kørere med, Svenerik Jönsson
er der dog (48 tror jeg), han har vist vundet VM 6-7 gange.

Rittig