Andet multimedie
bentjuul 3670
Billeder... :)
Fra : Niels Andersen

Dato : 05-12-00 13:01

Lige for tiden bruger jeg en del tid på at lege med fotos, især fotos af
mennesker.
Det er dog ved at blive kedeligt at pille ved de samme 5 fotos hele tiden,
så jeg vil gerne have nogle flere billeder.

Desværre har jeg ikke et digitalt kamera til rådighed, og vil derfor gerne
hente billeder via internet. Jeg har fundet ud af at der er ganske mange
nyhedgrupper med billeder i, men de fleste er erotiske. Grupper med billeder
der ikke er erotiske er generelt af meget dårlig kvalitet.

Altså: Hvor finder jeg fotos at "god" kvalitet, rimelig høj opløsning, og
selvfølgelig gratis. (Så sjovt er det heller ikke).
Billeder af mennesker er at foretrække, men at "pille ved kønsdele" er ikke
noget der foregår ved computeren hos mig

Nogen forslag?

Billederne skal ikke bruges kommercielt, det skal vel ikke engang
offentliggøres...

Mvh.

Niels Andersen

Fra : Per Christoffersen

Dato : 05-12-00 13:11

Du kan nok finde en hel del på forskellige billedbureauer (tonystone,
photodisc ex.).
Hvis du registrerer dig er der mulighed for at hente halvstore billeder
(beregnet på layout, ikke trykning), og så længe du ikke offentliggør dem er
der ikke noget i vejen med at bruge dem.

Start feks. på www.photodisc.com.

Ellers er der af og til billige billed-cdrom-mer at finde rundt omkring.

/Per

Fra : Jacala

Dato : 05-12-00 23:25

Hvad med 2000 gratis billeder?