suzuki fz50
Fra : Wil Williamse

Dato : 04-04-02 03:27

ville høre om der var nogen der lå inde med en gearing til en suzuki
fz50 ?? normal gearing er på 15 tans mener jeg og jeg ville gerne have
en 17 tans hvis der var nogen der ville sælge mig den.
med venlig hilsen
jec
bedes venligst skrive til williamsen@ofir,dk for evt re:

Fra : kenn@primera.dk

Dato : 04-04-02 03:43

"Wil Williamse" <williamsen@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fz50 ?? normal gearing er på 15 tans mener jeg og jeg ville gerne have
> en 17 tans hvis der var nogen der ville sælge mig den.

Du får nok større held ved at spørge i knallertgruppen

kenn@primera.dk
Primera 2,0 SRi www.primera.dk
Yamaha XJ600 div. www.diversion.dk

Fra : Niels

Dato : 04-04-02 07:23

Jeg syntes faktisk godt man spørge om lige det spørgsmål her, mange af os er
jo gamle "knallertbisser" fra dengang da mænd var mænd og bøsser geværer +
knallerter var med kædetræk.
prøv dem
Niels
http://www.thansen.dk/

Fra : John Kramme

Dato : 04-04-02 17:12

"Niels" <petersson@pedal.dk> wrote in message
> [...]
er
> jo gamle "knallertbisser" fra dengang da mænd var mænd og bøsser geværer +

Uhaa ...Niels
det var et farligt træk du lavede der ( knallertspørgsmål her ) ...gyylllpp

Jeg er enig med dig i at vi er gamle knallertbøsser ...øeehhh Bisser ...hehe

Til dig wil ....prøv :
dk.fritid.knallert
og
dk.marked.privat.knallert

Fra : Søren Lindholt

Dato : 04-04-02 09:20

Wil Williamse <williamsen@ofir.dk> wrote in article
> [...]
> fz50 ?? normal gearing er på 15 tans mener jeg og jeg ville gerne have
> en 17 tans hvis der var nogen der ville sælge mig den.

Det er ligeså godt at gå ned i antal tænder på bagtandhjulet, man siger
gerne at 1 tand foran svarer til 3 tænder på bagtandhjulet. Så i stedet for
at gå 2 op foran kan du bare file 6 tænder af bagerste kædehjul, så er der
fart på hønen...
--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 04-04-02 21:15

Søren Lindholt skrev:
> Så i stedet for at gå 2 op foran kan du bare file 6 tænder af bagerste
> kædehjul, så er der fart på hønen...

*GRILL*
--
mvh Jes Vestervang