Hvor køber man et Nike Sports/Dykker/Puls ~
Fra : Henrik Andersen

Dato : 04-04-02 03:18

Hvor køber man et Nike Sports/Dykker/Puls ur?

Jeg har ledt , kigget men ikke fundet...

I Kbh. eller omegn....

Mail evt på dk8008@NOT-hotmail.com Uden 'NOT-'

Mvh Henrik Andersen

Fra : Bettina Madsen

Dato : 04-04-02 20:28

Henrik Andersen <dk8008@NOT-hotmail.com> wrote in message
> Hvor køber man et Nike Sports/Dykker/Puls ur?

Prøv evt. i Nike Factory på Frederikssundsvejen (Lige inden Herlev). Det kan
være du kan få det lidt billigere her.
Ellers vil jeg tro at Marathon sport på Østerbrogade eller godthåbsvej har
det.

Bettina

Fra : Lene Nielsen

Dato : 07-04-02 12:35

--
Jeg tror, jeg har set det største, der er sket. Da jeg så, en elefant fløj.
Bettina Madsen <bettina@cyberdude.dk> skrev i en

> [...]
> være du kan få det lidt billigere her.
> Ellers vil jeg tro at Marathon sport på Østerbrogade eller godthåbsvej har

Eller prøv en sportsbutik. Intersport i Vejle har i hvert fald.

Hilsen Lene

Fra : [2650] Henrik Anders~

Dato : 08-04-02 03:39

Jeg har fået et puls ur

Ligger Vejle i Kbh's omegn?

Henrik

Fra : Lene Nielsen

Dato : 10-04-02 14:25

Nej Vejle ligger i Jylland, men jeg var da fuldstændig overbevist om at de
også har Intersport forretninger i Kbh området. De har vel nogenlunde de
samme produkter over hele landet.

Hilsen Lene

--
Jeg tror, jeg har set det største, der er sket. Da jeg så, en elefant fløj.
[2650] Henrik Andersen <dk8008@NOT-hotmail.com> skrev i en

Fra : [2650] Henrik Anders~

Dato : 14-04-02 20:03

Nåe ok, (c;

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 08-04-02 20:39

Lene Nielsen wrote in

> Jeg tror, jeg har set det største, der er sket. Da jeg så, en
> elefant fløj.

- Forkert gruppe! prøv alt.drug.et.eller.andet...

> Eller prøv en sportsbutik. Intersport i Vejle har i hvert fald.

- Og nu hab er i gang kan han jo slå en smut forbi Sahara.

--
Palle

Fra : Lene Nielsen

Dato : 14-04-02 10:38

Palle Hans Jensen <diesel@lazy.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns91EADC3F7EC62diesellazydk@193.88.15.213...

> - Og nu hab er i gang kan han jo slå en smut forbi Sahara.
>

> --
> Palle

Er jeg virkelig den eneste, der kan forestille mig at andre
sportsforretninger også har pulsure. Eller skal vi bare konkludere at jeg er
en forkælet kunde, fordi jeg er så heldig at bo i Vejle.

Hvis de har i Vejle, kunne man jo spørge i andre byer, det er vel ikke
nødvendig at rejse herover. Selvom der kun er ca. 400 km. Man kan vel cykle,
og vi har mange flere oaser end de har i Sahara. Men.... Pas på, vi kan ikke
lide overlegne sjællændere med storhedsvanvid.

Lene
--
Jeg tror, jeg har set det største, der er sket. Da jeg så, en elefant fløj.

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 16-04-02 07:38

Lene Nielsen wrote in

> [...]
> km. Man kan vel cykle, og vi har mange flere oaser end de har i
> Sahara. Men.... Pas på, vi kan ikke lide overlegne sjællændere

Hvor ved du fra at jeg ikke bor i Vejle?

Måske kan reaktionerne på dit indlæg forklares med at du startede med
at indsætte din signatur som svar på Bettinas indlæg. Noget med
flyvende elefanter?

Prøv evt. at smutte forbi denne her:

Nogle tager det ilde op, men mange misforståelser kan undgås, hvis
man svarer under det man svarer på og klipper tekst væk som man ikke
forholder sig til i svaret.