vaske søjle - hvordan
Fra : tom nielsen

Dato : 04-04-02 02:02

Hejsa,

Lidt praktiske spørgsmål vedr. en vaskesøjle.
Jeg skal have en (kondens)tørretumbler oven på min vaskemaskine - men
hvordan kan man gøre det ? (ingen af delene er endu købt, men pladsen
bestemmer at de skal stables)

Kan man stille tørretumbleren direkte oven på vaskemaskinen, eller skal man
have noget imellem, eller skal den op på en separat "hylde" - fx. bygget med
multiplader.

pft.
Tom

Fra : DOCTOR

Dato : 04-04-02 05:54

"tom nielsen" <toms@sport.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bestemmer at de skal stables)
>
> Kan man stille tørretumbleren direkte oven på vaskemaskinen,
Ja
>eller skal man
> have noget imellem, eller skal den op på en separat "hylde" - fx. bygget
med
> multiplader.
nej det er skam ikke nødvendigt

bare stil tørretumbleren oven på vaskemaskinen og tilslut maskinerne og så
kører det.
En praktisk ting når man har en vaskesøjle er hvis man monterer en
udtrækshylde imellem de to maskiner, til at stille kurven med på når
tørretumbleren skal fyldes/tømmes.
Jeg har set disse hylder en enkelt gang og jeg ved desværre ikke hvor man
kan købe sådanne.
Men er der nogen herinde som ved det så giv lyd!
Hilsen Doc

Fra : M@rk

Dato : 04-04-02 08:24

Thu, 4 Apr 2002 04:54:09 +0000 (UTC), berigede "DOCTOR" <alban@city.dk>
dk.fritid.hus-og-have med:

>En praktisk ting når man har en vaskesøjle er hvis man monterer en
>udtrækshylde imellem de to maskiner, til at stille kurven med på når
>tørretumbleren skal fyldes/tømmes.

En anden praktisk ting er, at huske at sørge for, at vaskemaskinen står
1.000.000 % vandret - ellers kan ens tørretumbler måske blive ret mobil
)

/Mark

--
M@rk, the unknown @ get2net.dk - ICQ #6564215

"When the rythm-section ain't making it
- go for it your self" ~ Ben Webster

Fra : thomas

Dato : 04-04-02 09:59

> [...]
man
> have noget imellem, eller skal den op på en separat "hylde" - fx. bygget

jeg ville da anbefale dig at lave en hylde til tumbleren, pga. 2 grunde
1: Skal du af en eller anden årsag til din vaskemaskine skal du flytte
tumleren hver gang
2: Når en vaskemaskine skal centrifugere kan den larme inden tøjet bliver
slynget på plads i tromlen, dette kan godt ryste og larme lidt, og give
resonans i tumbleren og kan i værste fald ryste tumbleren i stykker

god fornøjelse

Thomas

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 04-04-02 10:30

"tom nielsen" <toms@sport.dk> skrev i en meddelelse

> Lidt praktiske spørgsmål vedr. en vaskesøjle.

Hej.

Vi har en AEG tørretumbler (kondens) placeret oven på en AEG
vaskemaskine.
Der findes vist nok noget originalt monteringsudstyr, men vores er nu
placeret oven på hinanden med fire dobbeltklæbende 3M "klistermærker".
Disse klistermærker griber fat i hinanden med nogle små plastik
"dutter".
Damn...svært at forklare

Anyway... tumbler falder *ikke* ned

Kan købes hos de fleste isenkræmmer og byggermarkeder.

--
Peter Thomas Fischer
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk

Fra : Gert

Dato : 06-04-02 15:12

> [...]
man
> have noget imellem, eller skal den op på en separat "hylde" - fx. bygget

Du kan hos din forhandler af hårde hvidevarer købe et sæt gummi fødder til
at sætte under tumbleren. der kan også fås beslag og andet godt, men gummi
fødderne er vist det billigste.

men spørg der hvor du køber din tumbler.

Med Venlig Hilsen
Gert Ringholm Møller