Overnatning i nærheden af Autobahnen!
Fra : Bent

Dato : 31-01-01 17:10

Vi har tænkt os at tage en overnatning på vej til Østrig i forbindelse med
skiferien. Vi kører fredag eftermiddag og har tænkt at køre ca. 5-600 km.
4 voksne og 4 børn.
Nogle anbefalinger i nærheden af Autobahnen!

Hilsen

Bent

Fra : Niels Erik Pedersen

Dato : 01-02-01 10:35

"Bent" <bentlund@dadlnet.dk> skrev i en meddelelse

> Nogle anbefalinger i nærheden af Autobahnen!
>
> Hilsen
>
> Bent
>
> Hej Bent!
Jeg kan anbefale dig at købe Links+Rechts der Autobahn, som kan købes hos
FDM for ca. 90 kr.
Bogen udkommer hvert år og indeholder, priser, telefonnumre,
kørselsvejledning med afkørselsnumre. Bogen er på tysk, og meget
overskuelig. Hele europa og skandinavien er med, men Tyskland er dog bedst
repræsenteret.
Vi plejer at køre så langt vi gider, og så stopper vi på en rasteplads, og
finder hvad der kommer på de næste afkørsler. Herefter ringer vi fra
mobiltelefonen, og finder et ledigt sted. Det er let.
Hilsen
Niels Erik

Fra : stone

Dato : 05-02-01 16:37

On Wed, 31 Jan 2001 17:10:13 +0100, "Bent" <bentlund@dadlnet.dk>
wrote:

> [...]
>4 voksne og 4 børn.
>Nogle anbefalinger i nærheden af Autobahnen!

Da vi var i Østrig overnattede v påi et hotel
30 km syd for Fulda, pænt, rent og hyggelig, der var også et lille
indendørs swimmingpool, prisen for 2 med morgenmad var 85 DM
Hvis der er nogle der vil have den nøjagtige adresse sender jeg
den meget gerne.

hilsen steen
Hilsen Steen
e-mail: rokboel@bigfoot.com

Fra : Søren Blom

Dato : 05-02-01 17:47

Når I ikke gider køre længere, så af ved først og bedste afkørsel, find den
nærmeste by og find del lokale hotel. Det slå aldrig fejl, det er som regel
ganske billigt, rart og hyggeligt, så skal I heller ikke køre og lede efter
noget bestemt

--
Søren Blom
soren@blom.dk
"stone" <rokboel@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

Fra : Bent

Dato : 05-02-01 20:02

> [...]
regel
> ganske billigt, rart og hyggeligt, så skal I heller ikke køre og lede

Tak for de forskellige svar.
Når jeg kommer hjem sender jeg en mail om udfaldet!

Hilsen

Bent