Login på Domain Server ???
Fra : ACP

Dato : 31-01-01 17:19

Hej Alle

Håber der er en eller anden der kan hjælpe... Jeg har en login form der
skal bruges til at logge ind på en Domain Server (Forskellige Windows
Systemer), jeg ved jeg skal bruge et API Kald, så det har jeg fundet, men
jeg har et problem vedr. De 2 Text boxe (Username.text og Password.Text)
som der henholdsvis skal bruges til Username og Password:

Mit API Kald ser således ud:

Public Declare Function LogonUser Lib "kernel32" Alias "LogonUserA" (ByVal
lpszUsername As String, ByVal lpszDomain As String, ByVal lpszPassword As
String, ByVal dwLogonType As Long, ByVal dwLogonProvider As Long, phToken
As
Long) As Long

Men hvad skal der stå i coden til de to text boxe (Username.text og
Password.Text)

Med venlig Hilsen
Anders C. Pedersen
acp@codename.dk