VFR 750 93
Fra : TK

Dato : 03-04-02 21:36

Jeg efterlyser en værkstedsmanual til min VFR

Kan den hentes på nettet ville det være kanon.

Er der evt nogen der ved hvornår der skal stilles ventiler på sådan en, ?
Den har pt kørt 30000 miles eller ca 45.000 km, så jeg har tror at det er
ved at være på tide.

Tue

Fra : Evan Agerbo

Dato : 04-04-02 08:02

Ja - prøv her http://www.repairmanual.com/ jeg har selv købt 2 OEM håndbøger
med kreditkort uden problemer, og så var de noget billigere end hvis de blev
købt her i dk, selv med forsendelse.

VH Evan

Fra : TA

Dato : 05-04-02 12:01

"TK" <send2tk@hotmail.com> wrote in message
> [...]
<snip>

> Er der evt nogen der ved hvornår der skal stilles ventiler på sådan en, ?
> Den har pt kørt 30000 miles eller ca 45.000 km, så jeg har tror at det er
> ved at være på tide.

Der skal stilles ventiler for hver 36.000 km eller hvert andet år.

--
TA

Fra : Bo Thomsen, \"fjerne~

Dato : 05-04-02 22:57

> Er der evt nogen der ved hvornår der skal stilles ventiler på sådan en, ?
> Den har pt kørt 30000 miles eller ca 45.000 km, så jeg har tror at det er
> ved at være på tide.
der findes en masse mennesker der ved alt muligt om vfr'ere ( og andet )
www.vfr.dk
det er den "VFR Klub Danmark" klik på forum.
mvh
bo thomsen

Fra : Gaarde

Dato : 10-04-02 07:58

Hej Tue

Jeg har en elektronisk kopi af en servicemanual til din VFR (90-96).
Den fylder 12 MB og jeg har prøvet at sende den til dig men din mailserver
afviser pga. størrelsen.
Hvordan skal jeg sende den til dig ?

Mvh
Mogens

Fra : Jonas Holt

Dato : 10-04-02 14:47

> Jeg har en elektronisk kopi af en servicemanual til din VFR (90-96).
> Den fylder 12 MB og jeg har prøvet at sende den til dig men din mailserver
> afviser pga. størrelsen.
> Hvordan skal jeg sende den til dig ?

Læg den på news:dk.binaer.motor og del den op i flere bidder
>funktioner>konti>nyheder>egenskaber>avanceret: vink af i "opdel meddelelser
der er større end" (fx 350 kB).

- husk at poste i en tråd!

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Armand

Dato : 10-04-02 17:14

Jonas Holt <jholt@norden-fjords.dk> skrev i en
> Læg den på news:dk.binaer.motor og del den op i flere bidder
> - husk at poste i en tråd!

Forvis dig lige forinden at vedkommende overhovedet kán læse på
binær.motor, hvilket især TDK-kunder stedse har besvær med

Trick'et med opdeling, burde forøvrigt også kunne bruges omkring
forsendelse :-/
Men generelt er det uartigt at sende mere end ½ MB uden først at
have aftalt det: Hvis modtageren sidder med et meget sløvt modem, lammer
man jo hans telefonlinie i timevis uden at manden er vidende om hvad der
sker!!

--
Armand.

Fra : Allan Bojesen

Dato : 10-04-02 21:32

"TK" <send2tk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg efterlyser en værkstedsmanual til min VFR
>
> Kan den hentes på nettet ville det være kanon.

Den kan hentes her http://www.geocities.com/motorcity/9594/VFRed750Fast/
sammen med andet fint materiale.

Allan Bojesen