Gori 22 på glas
Fra : Søren H. Wind

Dato : 03-04-02 20:53

Er der et godt husmandsråd til det, var lidt sløset sidste sommer og der kom
en del på glasset da vinduerne fik en omgang, og nu vil jeg altså have det
fjernet !

Kan man bruge rensebenzin eller lign. eller ødelægger det ikke de
gummilister der er i vinduet ?
--
Med Venlig løvehilsen
Søren W

Fra : Per H

Dato : 03-04-02 21:21

On Wed, 3 Apr 2002 21:52:38 +0200, "Søren H. Wind"
<s.wind@adslhome.dk> skrev:

> [...]
>fjernet !
>
>Kan man bruge rensebenzin eller lign. eller ødelægger det ikke de

Det tror jeg ikke, men prøv på at lille stykke, hvis kluden bliver
sort, er det sikkert skidt

Vh Per
ICQ 8212837

Fra : Bo Jensen

Dato : 03-04-02 23:04

"Søren H. Wind" <s.wind@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fjernet !
>
> Kan man bruge rensebenzin eller lign. eller ødelægger det ikke de

Hej.

Du fik det korrekte svar den 2/4. Det lød: "Brug en skraber". Og det er bare
det. Hvis du foretrækker, kan du dog med noget mere besvær bruge et
barberblad eller evt. et stemmejern. Men så er du også noget videre
"hardcore".

Ingen maling, som er fuldt tørret/hærdet, lader sig fjerne med det for den
bestemte type naturlige opløsningsmiddel. Og gummi tåler ikke ret godt
organiske opløsningsmidler.

Så er det sagt endnu en gang.

Mvh
Bo

Fra : Søren H. Wind

Dato : 04-04-02 06:27

> [...]
> det. Hvis du foretrækker, kan du dog med noget mere besvær bruge et
> barberblad eller evt. et stemmejern. Men så er du også noget videre

Af en eller anden grund kan jeg ikke se hverken min "originale" besked,
eller nogle svar på den, derfor skrev jeg beskeden igen
Beklager, men tak fordi du gad at gengive dit tidligere svar

Fra : Per H

Dato : 04-04-02 14:37

On Thu, 4 Apr 2002 07:26:44 +0200, "Søren H. Wind"
<s.wind@adslhome.dk> skrev:

>Af en eller anden grund kan jeg ikke se hverken min "originale" besked,
>eller nogle svar på den,

Du er måske kunde hos TDC . der er det nemlig meget normalt.

Vh Per
ICQ 8212837

Fra : Bo Jensen

Dato : 04-04-02 22:32

> Af en eller anden grund kan jeg ikke se hverken min "originale" besked,
> eller nogle svar på den, derfor skrev jeg beskeden igen
> Beklager, men tak fordi du gad at gengive dit tidligere svar

Hej igen.

Det var ikke mig, der kom med det oprindelige svar - repeterede blot. Synd,
at du ikke var i stand til at se det. Men da tråden har udviklet sig, har du
da nu et par ekstra bud.

Held og lykke med projektet.

Mvh
Bo

Fra : Poul E.

Dato : 04-04-02 21:53

<s.wind@adslhome.dk> wrote:

> [...]
>fjernet !
>
>Kan man bruge rensebenzin eller lign. eller ødelægger det ikke de

Hej

Jeg har lige fjernet træbeskyttelse fra en rude med brun sæbe.

Sæben smøres på og dækkes med husholdningsfilm så det ikke tørrer ind.
Næste dag kan malingen sikkert vaskes af. I mit tilfælde blev ruden
helt ren.

Det var ikke gori - men prøv.

Mvh. - Poul Erik

Fra : Lizzie Hansen

Dato : 04-04-02 22:09

du kan prøve en skraber(med barberblad) til keramiske komfur, hvis du tager
et nyt blad, så skal du kunne skrabe det af stille og roligt.
Lizzie