Ericsson T65 hos Elgiganten låst?
Fra : Jens Christensen

Dato : 03-04-02 19:50

Hej.
Jeg har læst i NGén at denne model ikke skulle være låst når man køber den
hos elgiganten, men kan man være helt sikker på det? Jeg har selv Tiscali og
vil fortsætte med at bruge det, da det er billigt i forhold til TDC Bonus...
Jeg ringede til elgiganten og spurte dem angående simlås, og efter 1 time
ringede de tilbage og sagde at den var låst til TDC. Ikke kun til TDC´s net
men til selve kortet...

Tør man satse og købe den alligevel?
Hvor langt ned i abonementpris kan man få TDC bonus, hvis man nu alligevel
skal bruge Tiscali?
Hvordan ser det ud med hastigheden på T65 når den er blevet
softwareopdateret? har prøvet den og synes den er ret sløv, især når man
skriver smsér...
Håber i lige kan svare på alle de spørgsmål, så jeg kan få skiftet den gamle
T28ér ud

Mvh.
Jens Christensen
-Fjern de 2x spam for at sende e-mails til mig.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-04-02 20:06

"Jens Christensen" <jcspam@parasoftspam.dk> wrote in message

> Tør man satse og købe den alligevel?

Det ved jeg ikke, min var ikke låst. Men jeg købte den nu ikke grundet det´.
Bare det var med TDC var det jo fint.

> Hvor langt ned i abonementpris kan man få TDC bonus, hvis man nu alligevel
> skal bruge Tiscali?

Mobilbonus koster fast 30kr/m

> Hvordan ser det ud med hastigheden på T65 når den er blevet
> softwareopdateret? har prøvet den og synes den er ret sløv, især når man
> skriver smsér...

Kan jeg ikke svare på, før den opdateres

Fra : Nick

Dato : 03-04-02 21:26

> "Jens Christensen" <jcspam@parasoftspam.dk> wrote in message

> Det ved jeg ikke, min var ikke låst. Men jeg købte den nu ikke grundet
det´.
> Bare det var med TDC var det jo fint.

Min var heller ikke låst, selv om sælgeren siger at de normalt er det...

/Nick