JK2 Den bane lige efter man har befriet si~
Fra : Thomas Hjort

Dato : 03-04-02 19:20

....og skal afsted med et rumskib.

Hvordan kommer jeg videre der?

Han er gået fra kontrolrummet og står og roder med et eller andet (kan jeg
se) på en etage under det niveau hvor jeg er???

På forhånd tak

Mvh Thomas

Fra : Michael Petersen

Dato : 03-04-02 21:43

Thomas Hjort wrote:
> [...]
>
> Han er gået fra kontrolrummet og står og roder med et eller andet
> (kan jeg se) på en etage under det niveau hvor jeg er???

Hvad dævlen er JK2?

Michael

Fra : Thomas Hjort

Dato : 03-04-02 22:02

"Michael Petersen" <mcp_dk@e-mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad dævlen er JK2?
>
> Michael

Ja den er svær ;) Jedi Knight 2
Men ellers glem det. Jeg skal hoppe fra en speciel platform op i
kontrolrummet. JK2 er ellers et fedt spil. Det er svært og udfordrende selv
for mig der har spillet næsten alle FPS'er. Og det er meget
platformsorienteret ligesom 1'eren, og mange mystiske gange og puzzles der
skal løses. Jeg tror sgu ikke jeg bliver færdig foreløbig:)

Mvh Thomas

Fra : Noem-dK

Dato : 05-04-02 20:51

arrgg hvordan er du kommet så langt.... jeg har lige befriet nogle gidsler
og skal nu finde en officer der har en nøgle eller lign.... jeg har været
over ALT... der er en ventilation man kan kravle ind i, men derinde kommer
man bare til et stort dybt hul med en ventilator i bunden ?????

hjælp ?