Hvad for nogle katofler
Fra : fam. Jensen

Dato : 01-04-02 14:53

Hej jeg skal til at lægge katofler men hvad for nogle
skal jeg købe "navn" jeg vil lægge tidlige katofler og
sensommer katofler håber på svar
Hilsen Jensen

Fra : NIELS NIELSEN

Dato : 06-04-02 00:44

Jeg er meget stor tilhænger af sorten "Revelino". God modstand mod sygdomme
og skurv. Har været min favorit i 5 år.

Mvh. Niels

Fra : Astrid nielsen

Dato : 06-04-02 20:16

Som tidlig kartoffel har jeg kun fundet Hamlet god.
Læg kun hvad I kan spise, før "hovedsorten" bliver tjenlig. Her foretrækker
jeg Octavia, men da den er svær at få hold i og desuden ret dyr, må jeg ofte
tage til takke med Sava, ( og de er da såmænd også rigtig fine )

Venlig hilsen
Astrid Vest