På nettet med mobilen
Fra : Finn Henry Christens~

Dato : 03-04-02 18:33

Er der nogle som kan hjælpe mig med nogle gode råd hvis jeg vil "mobilt" på
nettet. Jeg har en bærbar med IR-forbindelse, USB-port, PC-card slot og
internt modem, af telefoner har jeg en Nokia 3310 og en gammel Bosch 509.
Kan jeg via et eller andet kabel bruge en af disse telefoner, og hvis ikke
hvilken telefon kan så anbefales. Helst en billig type da jeg ikke skal
bruge det så tit, jeg bruger normalt Telmore eller Vic taletid.
Mvh Finn

Fra : Fischer

Dato : 03-04-02 18:54

> [...]

> internt modem, af telefoner har jeg en Nokia 3310 og en gammel Bosch 509.
> Kan jeg via et eller andet kabel bruge en af disse telefoner ...

Nej.

> og hvis ikke hvilken telefon kan så anbefales. Helst en billig type da jeg
ikke
> skal bruge det så tit, jeg bruger normalt Telmore eller Vic taletid.

Du kan sikkert finde en brugt Ericsson SH888 til billige penge.
Det er nok den billigste løsning.

*Fischer

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 06-04-02 13:33

"Finn Henry Christensen" <finnhenry@mail.dk> skrev...
> ...............og hvis ikke
> hvilken telefon kan så anbefales. Helst en billig type da jeg ikke skal
> bruge det så tit, jeg bruger normalt Telmore eller Vic taletid.
> Mvh Finn

Hvis den skal være billig, så er Nokia 5110 den billigste Nokia, der kan
bruges til data.......

/Jan

Fra : Finn Henry Christens~

Dato : 06-04-02 21:39

"Jan Vestergaard" <jan@jve.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis den skal være billig, så er Nokia 5110 den billigste Nokia, der kan
> bruges til data.......
>
> /Jan

Hvis jeg finder en gl. 5110'er skal jeg åbenbart bruge " Nokia Cellular Data
Suite" for at få det til at spille, er det et købeprogram eller kan det
downloades ?

Finn