Outlook 2000 vil ikke starte
Fra : /:nomis:\\

Dato : 03-04-02 16:32

hejsa

I morges begyndte mit Outlook at bliv e noget så trodsigt i og med det ikke
vil starte. Det eneste der sker er at pop-up skærmen kommer frem (den med
logo, reg-info osv.) hvor efter programmet går i baglås. Hvad er der galt?
Selv efter en komplet nyintsallation af Microsoft Office virker det ikke?
Alle de andre programmer (Word osv) fungere som de skal.

Hjælp! :(

/Jesper

Fra : /:nomis:\\

Dato : 03-04-02 16:40

nu virker det pludselig igen og som om intet var hændt...mystisk!

Det nævnte noget om en konflikt med et andet program og at jeg skulle
genstarte for at løse det problem. Hvad kan der så være sket? Jeg har ikke
haft installeret andre email-klienter fornyelig.

/Jesper
/:nomis:\ <jtm.andersen@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a8f6ui$1nlm$1@news.cybercity.dk...

Fra : knud

Dato : 01-05-02 19:59

Jeg ar fået samme problem som er opstået efter download af en
programopdatering. Det hjælper ikke at genindstallere, skal man virkelig
"slå det hele ihjel" for at løse dette

Knud

Fra : Søren Blom

Dato : 01-05-02 22:35

> "/:nomis:\" <jtm.andersen@get2net.dk> skrev
> ikke

Jeg har selv haft problemet og oplevet det samme som jer. I mit tilfælde
hjalp det at have tålmodighed. Jeg startet Outlook som normalt, lod det så
stå til det kom helt op (brug ikke maskinen overhoved), der kunne sagtens gå
10 minutter, men det kom altid op at køre igen. Dog oplevet jeg een gang at
jeg måtte formatere og installere det hele om. Hvis I kommer der til, så
husk lige at gem jeres *.pst fil først så I ikke mister kontaktpersoner og
mail.

--
Søren Blom
soren@blom.dk