Campingplads ved Mosel
Fra : Karina Jensen

Dato : 01-04-02 21:37

Er der nogen der kender en god campingplads ved Mosel i Tyskland. Der skal
ikke være for meget "tivoliland" men gerne en stille og rolig campingplads i
naturskønne omgivelser. Dog må der gerne være gode toilet/bade forhold og
evt. gå afstand til by/landsby.
Hilsen
Karina Jensen

Fra : Tommy Hansen

Dato : 03-04-02 16:54

Hej Karina.
Vi har meget gode erfaringer med Mosel Islands i Treis - Karden. Pladsen
ligger, som navnet antyder, på en ø ude i Mosel-floden.
Læs evt. mere på min side http://home13.inet.tele.dk/kth

Tommy Hansen

http://home13.inet.tele.dk/kth
- Om campinglivet...

Fra : Hakan Mansson

Dato : 04-04-02 23:02

Hej,

Om du vill vara nära Koblens ligger det en underbar Camping i Güls med
trevligt värdfolk och helt fantastiska sanitära utrymmen. Det är gångavstånd
till Güls men kanske närmare milen till Koblens. Vi har återvänt flera
gånger dit senast under den Påsk som gick.
Hoppas du förstår min "Svensk" för min "Dansk" kan endast vara
"Gammel".......o flytande.....

Hilsen

Håkan o Birgitta

Fra : Dan Andersen

Dato : 05-04-02 11:45

Lige overfor Deutches Eck ligger en pragtfuld campngplads - der er
personfærge over Mosel direkte til Deutches Eck og så er man i hjertet af
Koblenz.
Kan kun varmt anbefales!