Lattergas(NOS)?
Fra : TV

Dato : 03-04-02 14:14

Overvejer at montere at lattergas-anlæg på min maxi,
er der nogen der har erfaring med dette?

Mvh
TV

http://www.kandu.dk/

Fra : Mythos

Dato : 03-04-02 15:22

"TV" <TV.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Overvejer at montere at lattergas-anlæg på min maxi,
> er der nogen der har erfaring med dette?
>
> Mvh
> TV

> http://www.kandu.dk/

Det tvivler jeg på der er nogen der har prøvet, men god tur den dag du gør
det !

Kim Larsen

Fra : Bendt Grunge

Dato : 03-04-02 19:28

"TV" <TV.news@kandu.dk> wrote in message
> Overvejer at montere at lattergas-anlæg på min maxi,
> er der nogen der har erfaring med dette?
>
> Mvh
> TV

> http://www.kandu.dk/

det kan godt lade sig gøre, du skal bare ikke følge en af de anvisninger der
findes på en af poppedreng sider med det, for så har du INGEN motor
bagefter, de putter nemlig KUN lattergas i motoren og glemmer totalt at den
SAKL have ekstra bensin for ikke at blandningen bliver for mager, men der
bliver jo brugt til motorcykler så det kan godt lade sig gøre, der findes
mange sider på nettet som kan hjælpe dig, engelske vel og mærket, bla. her
http://www.highpower.freeserve.co.uk/

god gas.

BG.

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 04-04-02 17:00

"TV" <TV.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Overvejer at montere at lattergas-anlæg på min maxi,

Hehe... turde ikke montere det på en Maxi..
Det var oppe og vende her i gruppen for noget tid siden... tror det endte
med at man blev enige om at det var en tikkende bombe... såeee køb du dig
hellere en MC hvis du vil ha' noget der rykker!

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - MC wannabie

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 04-04-02 17:00

Fra : mcrasmus

Dato : 27-04-03 11:43

"TV" skrev d. 03-04-02 14:14 dette indlæg :
> Overvejer at montere at lattergas-anlæg på min maxi,
> er der nogen der har erfaring med dette?
>
> Mvh
> TV
> køb lattergas/nos til
scooter/knallerter:http://www.speed-sports.com/holley/index.html
en af mine venner har det på sin puch maxi den render 155 km/t
husk at skifte til racer krumptar og forstærk stellet for en sikkerheds
skyld.

mvh rasmus

http://www.kandu.dk/

Fra : Gorgeous

Dato : 28-04-03 06:10

> en af mine venner har det på sin puch maxi den render 155 km/t

YEAH RIGHT!!!!!!!

Fra : kion

Dato : 28-04-03 17:39

155km er du sikker på det ikk er 200 eller 300?? jeg har erfaring med
lattergas og du for ikk en maxi til a rande 155km/t mere end en gang.. hvis
over hovedet.. [så tag dig samn]

Fra : Jonas Jacobsen

Dato : 03-05-03 18:30

LOL jeg har haft maxi "siden jeg kunne gå" og har aldrig formådet at få det
lort til at rende over 85 km/t