Problemer med javascript-menu i FP
Fra : Munk-Jensen

Dato : 03-04-02 14:18

Hej NG

Måske dette er den forkerte NG, men jeg bruger FrontPage, og har ikke kunnet
finde en NG på dansk om javascript.

Mit problem består i at jeg er ved at lave en ny side, hvorpå jeg anvender
en slags "menu-bjælke" (med en slags "drop-down" funktion, hvor der
fremkommer flere menupunkter under de enkelte overskrifter, når man fører
musen henover dem. Dette er lavet med javascript.

Denne "menu-bjælke" er "urolig" (eller hvordan jeg nu skal beskrive det),
forstået på den måde at den flytter sig op og ned på siden, stort set som
det passer den, efterhånden som jeg indsætter f.eks. flere tabel-rækker
eller bannere/billeder på siden, dette er IKKE meningen

Jeg kan simpelthen ikke få den menu til at blive på det samme sted, jeg
ville gerne have den til fast at ligge placeret i en tabel række et lille
stykke under toppen på siden, men dette kan jeg desværre ikke finde ud af.

Det der sker når jeg f.eks. indsætter et banner i tabelrækken over
menu-bjælken, er at tabelrækken tilsyneladen udvider sig sådan at
"menu-bjælken" kommer til at gå ind foran banneret, sådan så man ikke
længere kan se banneret, hvolket jo bestemt ikke er meningen.

Derfor håber jeg der er en der kan hjælpe mig!

MVH
Morten Munk-Jensen

--
munk-jensen@esenet.dk