Word 98?
Fra : Bo Smidt

Dato : 31-01-01 15:58

Hvordan får jeg Word 98 til automatisk at sætte overskriften for det
afsnit, siden tilhører, op i headeren?
Det kan da ikke passe den slags skal gøres manuelt...

Mvh.
Erik

Fra : Karl Antz

Dato : 31-01-01 16:02

Du vælger

Insert/Cross Reference/Heading

og så den ønskede overskrift. Husk ved næste header at slå smae as
preceding fra - ellers forvandles den foregående osse

hilsen ka'l

--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Bo Smidt

Dato : 01-02-01 12:23

Karl Antz <karlantz@isa.dknet.dk> wrote:

> [...]
> og så den ønskede overskrift. Husk ved næste header at slå smae as
> preceding fra - ellers forvandles den foregående osse

Tak for det. Det var en kælling at få på plads, men nu ser det
fornuftigt ud!

Erik