Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
PIXELVIEW RIVA TNT-2 M64 ?
Fra : Mogens

Dato : 03-04-02 11:01

Har fået foræret et PIXELVIEW RIVA TNT-2 M64
grafikkort, men kan ikke få det til at tilfredsstilende med de medfølgende
driver, noger der et godt tip og eventuelt en side med opdaterede drivere
til win98 og XP.
Sidder på et Asus P5A mb.
mvh Mogens

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 03-04-02 11:30

"Mogens" <mogensme@post3.tele.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> grafikkort, men kan ikke få det til at tilfredsstilende med de
> medfølgende driver, noger der et godt tip og eventuelt en side med

www.nvidia.com TNT2 kort fungerer med Detonator driverne.

Hvad mener du med at få det til at fungere tilfredsstillende. Er det
perfomancemæssigt, funktionsmæssigt oder was? Chippen er jo en gammel
fætter og ikke just det nyeste.

--
Bjarke Andersen

Fra : Mogens

Dato : 03-04-02 12:00

"Bjarke Andersen" <bjoeg@*spammer*bjoeg.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad mener du med at få det til at fungere tilfredsstillende. Er det
> perfomancemæssigt, funktionsmæssigt oder was? Chippen er jo en gammel

Det var i forhold til mit Woodoo3-2000 pci kort, som bekendt kun har 16 mb,
så det var i den sammenligning.

Junior havde også problemer med Pixelview-kortet, så jeg har hele tiden ment
at det var et driverproblem, da selve chippen altid har haft et godt ry.
mvh Mogens

Fra : Mogens

Dato : 03-04-02 12:05

Så at der 2 XP-driver, kører meXP-Pro, er det 64-bit os eller 32-bits ?
mvh Mogens

Fra : Frank Andersen

Dato : 03-04-02 23:01

Du skal nok ikke regne med at få dit P5A til at køre med TNT. Det bedste er
Voodoo 3. Du kan ikke få TNT til at køre med ALi chipset. Det giver vist
ikke strøm nok til AGP. Har prøvet med flere Nvidia og Ali. Dur ikke.
Behold du dit Voodoo og sæt en blæser på og clock det til 190-195mhz på
chippen.
Kan gøres med de originale drivere.
Hvis ikke du ved hvordan så skriv

Frank