Stumpemarked efterlysning
Fra : Bo S.

Dato : 03-04-02 10:36

Jeg ved ikke, om det er lidt OT, men jeg håber, I kan hjælpe mig alligevel.

Min kammerat har en flot gammel Honda Sabre fra 82 og han kunne godt tænke
sig en kåbe til sådan et dyr.

Er der nogen steder i Danmark, der kunne tænkes at ligge inde med sådan en
fætter.

Jeg var i påsken nede i Vordingborg MC for at kigge, og han havde et kæmpe
stumpemarkede oppe på loftet, men han havde flest Suzuki dele. Har nogen
kendskab til et lignende sted, der bare ligger inde med en masse Honda
dele...?

Jeg har lagt et billede ind på dk.binaer.motor af den ønskede kåbe...

Med venlig hilsen
BoS

Fra : Peter J

Dato : 03-04-02 19:21

Bo S. <elskak@hotmail.com> skrev i en
> [...]
> sig en kåbe til sådan et dyr.
>
> Er der nogen steder i Danmark, der kunne tænkes at ligge inde med sådan en

Det kunne være at :
Mc-Touring
Viaduktvej 5
8260 Viby J
TLF: 86 28 25 44

skulle ligge inde med en af slagsen, de har mange dele.

MVH
Peter
CBR 1000 F

Fra : Allan Bojesen

Dato : 03-04-02 21:10

"Bo S." <elskak@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Min kammerat har en flot gammel Honda Sabre fra 82 og han kunne godt tænke
> sig en kåbe til sådan et dyr.

> Jeg har lagt et billede ind på dk.binaer.motor af den ønskede kåbe...

Det er vist den kåbe CB 750/900 F2 modellerne kørte med i første ½del af
firserne. Mange kalder den Bol d´Or - kåbe, hvorfor mon

Allan Bojesen

Fra : Bent Christoffersen

Dato : 03-04-02 22:49

Den Honda Sabre ,du så på Herning Var med en orginal kåbe,og er født med
denne.Flere Hondaer af den slags er solgt i Europa .Jeg har selv en`af
slagsen ,kommende fra Schweiz

Bent