Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
GForce 2 Twinview - 2 opløsninger
Fra : Nic

Dato : 31-01-01 15:46

Hej NG

Jeg har købt et Geforce 2 MX, med twinview.

Kan man ikke sætte outputtet til skærmen til fx. 1280x1024, og så outputtet
til TV'et til de 800x600?

Det er skidt hvis jeg skal skifte opløsning hver gang :(

Håber på positivt svar.

--
Med venlig hilsen / Best Regards
Nic

REMEMBER to remove the NOSPAM from my email...

Fra : Kim Søvsø Pedersen

Dato : 31-01-01 16:24

Så vidt jeg ved, nej. Du kan dog sagtens spytte dit 1280x1024-billede ud til
tv'et, men det bliver bare ikke specielt læsbart..

Jeg har selv et v7100, og ja - det er møgirriterende at ikke kunne ha'
ikoner på mere end 800x600 af sin 1280x1024 desktop :)

Sig til, hvis du finder ud af, at det kan lade sig gøre..

Nic <newsNOSPAM@fogh.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:CyVd6.18391$fa3.939846@news010.worldonline.dk...

Fra : Nic

Dato : 31-01-01 16:51

Hvis je gspytter det store 1280x1024 ud på TV'et, så
vises hele billedet ikke - men med musen ud i kanterne "ruller" man rundt på
skrivebordet.

Nu har jeg dog fået mediaplayer til at vises full-screen på TVe't, samtidig
med windowed på monitoren?

Nic

Fra : Christopher Tomas

Dato : 31-01-01 17:48

hvordan har du gjort det?? kan man godt se film på tv, mens man arbejder på
skærm??

Fra : Nic

Dato : 31-01-01 17:56

Nej, for så er problemet, at hvis du fx. minimerer mediaplayeren, så stopper
det også på TV'et :(

Nic

Fra : Christopher Tomas

Dato : 31-01-01 17:59

DOH!... det kunne de da godt have lavet lidt smartere....

Fra : Martin Bundgaard

Dato : 31-01-01 18:51

> DOH!... det kunne de da godt have lavet lidt smartere....

Mon ikke der kommer en media-player med twinview understøttelse inden længe.

Fra : Christopher Tomas

Dato : 31-01-01 19:27

let's hope so...

Fra : Nic

Dato : 31-01-01 19:51

Ja - vi krydser fingre...

Nic

Fra : Nic

Dato : 31-01-01 20:02

MEN!!!

Når jeg nu starter en .avi fil op, så har jeg sat den til at køre i
fuldskærm påTV'et - men det virker kun med NOGEN avi'er... Hvorfor det?

Mvh
Nic