Honda CB 900 C custom/u.s. model
Fra : Jakob Levisen

Dato : 03-04-02 02:34

Har lovet en kammerat at forhøre mig her om dette. Han har for nylig købt
sådan en svend, og mangler reservedele + hjælp ang. samling osv.
Han mener at man muligvis kan bruge dele fra en CB 750 K custom eller fra en
CB 900 F 1983.
Nogen der ved noget om det ?
Derudover ville han gerne have kontakt til en Honda eller Chopper klub hvor
han evt. kunne få hjælp til reparationer og lignende.
Håber nogle kan hjælpe

På forhånd tak
Jakob

Fra : Armand

Dato : 03-04-02 11:10

Jakob Levisen <jakobl@rocketmail.com> skrev i en
> [...]
> sådan en svend, og mangler reservedele + hjælp ang. samling osv.
> Han mener at man muligvis kan bruge dele fra en CB 750 K custom eller

Det er jo den med 10 gear!

Lige netop i dét hjørne af motoren finder men ikke nogen stumper
indenlands
Men ellers skulle den velsagtens passe motorstumper med en alm Bol d'Or,
samt måske(!) eksteriør med 7½'er costum-Bol d'Oren.

Ellers er der jo blot at finde den på partsfish og selv trække
fornødne stumper over atlanten. Priserne kan ikke blive vildere end hvad
den danske Honda-importør tager for lignende stumper :-/
Link: http://www.powersportspro.com/partsfish/login.asp [opret dig først
som bruger - de spammer ikke en sønder og sammen!]

--
Armand.