Erfaringer med N6310
Fra : M.S.R.

Dato : 02-04-02 21:51

Hej NG

Jeg har indtil videre været den ulykkelige ejer af en N6210 og skal i
morgen returnere denne til Sonofon for at få mine penge tilbage.

Jeg overvejer derfor istedet at anskaffe mig en N6310 istedet, da jeg
egentlig er glad for 6210 pånær dens manglende evne til at fastholde
signalet.

Er det nogen som har positive eller negative erfaringer med 6310, da jeg jo
helst ikke vil have et problem barn igen :)

/msr

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 02-04-02 21:57

"M.S.R." <msr@nospam.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har indtil videre været den ulykkelige ejer af en N6210 og skal i
> morgen returnere denne til Sonofon for at få mine penge tilbage.

Det kunne tyde på du har været uheldig. Det samme kan jo ske med en 6310,
men jeg tvivler da.
--

Mvh. Kai Hoffmann
www.hoffmann.cc

Fra : Nick Christensen

Dato : 02-04-02 22:30

> Det kunne tyde på du har været uheldig. Det samme kan jo ske med en 6310,
> men jeg tvivler da.

Jeg har haft 6210 siden september 2000, og det har været min bedste telefon
til dato. Men man jo være uheldig. Jeg har haft 6310 på prøve. Og det er en
rigtig god telefon også.

Fra : Karen

Dato : 02-04-02 23:01

On Tue, 2 Apr 2002 23:29:50 +0200, "Nick Christensen"
<slet-dette-foer-du-sender-mig-mail_nch@mail.sonofon.dk> wrote:

>Jeg har haft 6210 siden september 2000, og det har været min bedste telefon
>til dato. Men man jo være uheldig. Jeg har haft 6310 på prøve. Og det er en
>rigtig god telefon også.

Min bedste tlf er også helt klart til dato N6210. Må man spørge hvad
der har været galt med den?

--
Karen
http://www.altforsejt.dk

Fra : Jesper Donnis

Dato : 02-04-02 23:18

Når en N6210 taber signalet under samtale er det en fejl i telefonen.
Proceduren hos Appelsin er at den 3 gange skal have været til rep for
samme fejl, hvorefter den bliver byttet hos Nokia..

Det kan være en kamp, men kan lykkes. Jeg har selv kendskab til 2
personer der har haft det problem med N6210 og som har fået dem ombyttet
under garantien.

MVH
Jesper

Fra : Thomas-Jensen

Dato : 02-04-02 23:35

Jeg har haft min i en en 6-7 uger.
Jeg har aldrig haft problemer med signalet pånær i Føtex hvor signalet altid
er helt i bund. Jeg ved ikke om de jammer eller hvad pokker de bygger deres
varehuse af.

Den er en gang imellem lidt "sløv". Hvis man ringer til nogen der er optaget
bliver den ved med at dutte optaget en 3-4 sekunder efter man har lagt på.
Men det kan jo være at det skal være sådan.

I øvrigt er det numeriske tastatur elendigt i forhold til min gamle 6150,
men det betyder ikke så meget hvis man ikke bruger den til SMS.

Mvh
Thomas
tkjSSLLEETT@tdc-broadband.dk

Fra : KSK

Dato : 03-04-02 13:25

ja jeg har sammen problem med min n6210 lorte telefon købt hos mobilunlock
KsK