U2-Still Havent found what Im looking for.~
Fra : Renegade

Dato : 02-04-02 22:27

jeg har hørt [Topic] indtil flere gange, og vil egentlig gerne høre den
igen. men hvilken CD er den fra? Optagelse? ARGH! FRUSTRATION!

Giv mig lidt hjælp someone =)

Nd

Fra : Torben Larsen

Dato : 02-04-02 22:46

"Renegade" <nd@crack.dk> wrote in message
> jeg har hørt [Topic] indtil flere gange, og vil egentlig gerne høre den
> igen. men hvilken CD er den fra? Optagelse? ARGH! FRUSTRATION!
>
> Giv mig lidt hjælp someone =)

The Joshua Tree, 1987. www.u2.com og lidt fra huskebogen......

Torben

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 02-04-02 23:04

> jeg har hørt [Topic] indtil flere gange, og vil egentlig gerne høre den
> igen. men hvilken CD er den fra? Optagelse? ARGH! FRUSTRATION!
>
> Giv mig lidt hjælp someone =)

Den kommer fra Rattle og Hum.

Mark

Fra : Torben Larsen

Dato : 02-04-02 23:24

"Mark Thomas Gazel" <mark@fjerndettegazel.dk> wrote in message

> Den kommer fra Rattle og Hum.

Ja, i en live udgave.

Torben

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 03-04-02 07:20

> Ja, i en live udgave.

Ja, og med gospelkor, og det bliver der spurgt om.

Ingen gospel på studieudgaven.

Mark

Fra : nikolaj borg

Dato : 03-04-02 07:34

> Ja, og med gospelkor, og det bliver der spurgt om.
>
> Ingen gospel på studieudgaven.

Følgende er sakset fra www.allmusic.com 's anmeldelse af pladen:

However, these get swallowed up in the bluster of the live tracks, the
misguided gospel interpretation of "I Still Haven't Found What I'm Looking
For"

/Nikolaj

Fra : Torben Larsen

Dato : 03-04-02 11:27

> Ja, og med gospelkor, og det bliver der spurgt om.
>
> Ingen gospel på studieudgaven.

Ahhhh, se det kommer der ud af kun at læse en halv header.....

Torben