prøve
Fra : james

Dato : 02-04-02 22:21

Hvorfor kommer mine indslag ikke med?

-james

Fra : J. Ewerty K.

Dato : 02-04-02 22:28

måske fordi du ikke skriver nogle *SSSS* nej spøg til side
har du mon ved en fejl klikket på "besvar" og ikke på "svar til gruppen"
bare en lille tanke
Speedy

Fra : [KTN]FalkenDK

Dato : 02-04-02 22:27

Hej James

Måske fordi din I-net udbyder har nogen særdeles _sløve_ news servere !!!!

Prøv sunsite.auc.dk. Der kan jeg se mine egne indlæg efter få sek.

Hilsen

H;P

--
[KTN]FalkenDK (Quake 3 Nickname)
Praise The Lord & pass the Ammo !

Fra : Carsten H Steffensen

Dato : 02-04-02 23:01

"
> Hvorfor kommer mine indslag ikke med?
>
> -james
Gør de da ikke det? Jeg har da lige set det.
Carsten

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 02-04-02 23:16

Carsten H Steffensen <kejser@image.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:_Qpq8.4940$567.371896@news000.worldonline.dk...

> "

> Gør de da ikke det? Jeg har da lige set det.
> Carsten

Jeg har også haft problemmer de 2 sidste dage med serveren. Derfor er nogle
ting blevet sendt flere gange. Jeg nulstillede newsgrupper, og oprettede dem
igen. Det hjalp.

MVH Anders

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 03-04-02 08:10

Hvis det er ved svar, kan det være fordi der står "Sv:" i stedet for "Re:" i
emne.

--
Mvh.
Henrik