OT: Jeg er nærmest ukampdygtig :-(
Fra : Kenn L. Schjødt

Dato : 02-04-02 21:08

Hej gruppe

Jeg faldte igår på en trappe og har slået min venstre skulder
betragteligt, derfor varer det nok en uges tid, før jeg kan besvarer
indlæg.

mvh Kenn (som ikke skriver godt med en hånd)

PS. Jeg glæder mig til at dansk talegenkendelse, er en del af Windows

Fra : Jesper

Dato : 02-04-02 22:39

Kenn L. Schjødt <kenn_ingen_spam_til_mig@schjodt.net> wrote:

> [...]
>
> mvh Kenn (som ikke skriver godt med en hånd)
>
> PS. Jeg glæder mig til at dansk talegenkendelse, er en del af Windows

Forget it! Det kommer ikke fordi Danmark er et for lille sprogområde.
Det findes til amerikansk-engelsk, men ikke til britisk-engelsk,
simpelthen fordi engelsk udtalt britisk giver for dårlige resultater på
et amerikansk engelsk sprogmodul.
--
Jesper.
"Når svenskene laver historiske film dør man, når danskerne