HD nappet i Valby. 400.000 kr.
Fra : Thomas Hjort

Dato : 02-04-02 17:18

Og der findes kun det eksemplar i DK. Hvad er det for én?
Den skulle være snuppet hos en forhandler.
(TV lorry)

Mvh Thomas

Fra : Bo S.

Dato : 02-04-02 21:57

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> wrote in message
> Og der findes kun det eksemplar i DK. Hvad er det for én?
> Den skulle være snuppet hos en forhandler.
> (TV lorry)
>
> Mvh Thomas

Det var en V-rod... Det var i hvert fald sådan en der var på billedet.

Men de må da mene, at der kun er en, der har haft råd til at sætte plader på
dem. Der må da være mere end en af dem i Danmark... Der var to i
Øksnehallen...

mvh Bo

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 03-04-02 08:12

Og jeg så en på bakken med plader på.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Jens Didriksen

Dato : 07-04-02 22:01

Jeg kan fortælle, at der ifølge den danske HD-importør er forudbestilt små
40 stk. til levering hurtigst muligt.

Samlet pris: 389.000,- x 40 = 15,5 million...blop! Jeg går ud fra at det
ikke er Bilka der har købt personalegoder ind til sine indkøberer

Skattefar må sgu' da tjene lidt penge på det her afgiftspis!

Jens
.... der slap med 14.311,- på sin egen HD

http://ww.hdc.dk
http://www.harleyluja.dk

Fra : Jonas Holt

Dato : 03-04-02 11:08

> [...]
>
> Men de må da mene, at der kun er en, der har haft råd til at sætte plader

> dem. Der må da være mere end en af dem i Danmark... Der var to i

Jeg så da en i Nørresundby i aftes - men jeg tjekkede ikke om der var plade
på. Hørte at den hører hjemme i HD-butikken ved siden af Jem & Fix, så måske
var den på prøveplader.

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : J. Ewerty K.

Dato : 02-04-02 22:16

Det var dog godt nok et frækt tyveri, synd at forhandleren som
forfulgte tyven ikke fik fat i ham.
Det der blev nævnt på TV lorry var at der kun KØRTE et eksemplar
på gaden - fik selv prøvekørt sådan en ROD i påsken, DAMN det
var en fed oplevelse.
Håber de finder cyklen før den afskibes fra DK eller splittes i atomer.
mvh
Speedy

Fra : james

Dato : 03-04-02 13:39

"J. Ewerty K." wrote:

> Det var dog godt nok et frækt tyveri, synd at forhandleren som
> forfulgte tyven ikke fik fat i ham.

Havde forhandleren fået fat i tyven, så havde politiet nok buret
forhandleren inde for selvtægt eller ulovlig tvang(!) Tyven havde nok fået
en advarsel og været på gaden før forhandleren.....

Trist, men sandt.

-james

Fra : Lasse Stolz

Dato : 03-04-02 18:04

> [...]
> forhandleren inde for selvtægt eller ulovlig tvang(!) Tyven havde nok fået
> en advarsel og været på gaden før forhandleren.....

Jeg gætter på, at en civil anholdelse i dette tilfælde er fuldt ud lovligt.

Se evt. http://www.netjurist.dk/emner/print.php4?article_id=124 (ca. midt på
siden).

/Lasse