Forrør fra t-hansen
Fra : Martin R.

Dato : 02-04-02 15:41

Heys!
Det forrør de har på deres side (T-Hansen) under Gilera... er der nogle der
har en anelse om det skulle passe på Stalkeren..? jeg syntes ikke det er
tydligt at se om det er til Runner eller Stalker... eller skulle det passe
til begge modeller...? Og er det mon noget lort.. eftersom et originalt vist
nok skulle koste 598 kr. (Scootercity)
Blindrøret der "sad" på min stalker røg fandme af her i lørdags, så der var
efterladt et rimeligt stort hul... hmm 5 km. hjem igennem byen larmende som
en idiot på en Harley (en lille en..) uden udstødning.... ikke særligt
morsomt ..(og dog... sjovt at se alt det opmærksomhed jeg fik og for fanden
hvor var jeg glad for min hjelm den dag også...)....

Hilsen Martin

Fra : x

Dato : 02-04-02 22:04

jeg ved ikke om det passer men.....
hvorfor ikke bare svejse hullet efter ???

Fra : LaLLe

Dato : 04-04-02 09:17

> [...]
fanden
> hvor var jeg glad for min hjelm den dag også...)....

DU har en meget gammel stalker model eller også er din udstødning ikke
original. Alle nye stalkere har ikke blindrør men et udædvanligt tyndt
forrør. Som desværre ikke kan skiftes. Jeg skal ikke udtale mig om, om der
sidder på modeller fra før de lavede ændringer eller om din er en 45 model.
Men med mindre du har en samlling på forrøret hvor du kan skrue forrøret af
og sætte et nyt på så passer forrøret ikke.

Udstødninger fra runner og stalker passer på hinanden.

LaLLe
www.stalkerzone.dk

Fra : Michael Thomsen

Dato : 04-04-02 13:39

Alle 45km stalkere er med forrør som kan udskiftes.!

forrøret fra en gilera runner passer på en stalker.