Opvasker støder på "dims" ved gulvet
Fra : Lars Knudsen

Dato : 02-04-02 15:01

Hejsa,

Vi har næsten lige fået ny opvaskemaskine, og har en lille irriterende ting
med den, som jeg måske tror skyldes jeg har monteret en plade forkert.

Først - se lige et billede her:

http://home.worldonline.dk/~lars/opvasker.jpg

Der er den der plade inde under døren ned mod gulvet som er der for syns
skyld. Den fulgte med og burde som sådan jo passe - men - når man lukker
døren helt ned kambolerer den med pladen sådan, at man skal trykke pladen
lidt ind med fingerne for at lukke døren igen. Lidt besværligt, og nok ikke
tilsigtet fra producenten.

Hvis man trykker pladen lidt hårdt ind i toppen kan dn sidde så døren lige
nøjagtig ikke støder på, men svipper så ud igen efter nogen tid hvis man fx.
får rykket lidt i opvaskemaskinen.

Selve pladen i bunden er skruet fast på to metaldimser der fulgte med, og
som passer ind i et par huller i opvaskemaskinen. De er trykket så langt ind
som muligt.

Nogen der har en tilsvarende, hvor det er monteret så det virker?

** Lars