hvordan sletter man en annonce i en newsgr~
Fra : Heidi Jürs

Dato : 31-01-01 10:28

Hej Alle

Er der nogen som kan hjælpe?

Jeg har indsat en annonce i en forkert newsgruppe, er der nogen som kan
hjælpe med at, guide mig igennem så jeg kan få slettet den.
Der er åbenbart nogen som har læst den, som er meget fortørnet over, at den
står forkert, så jeg skal have den slettet.

v.h.

Heidi

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 31-01-01 11:13

"Heidi Jürs" <ar_sjl@rottweiler.dk> skrev:

>Jeg har indsat en annonce i en forkert newsgruppe, er der nogen
>som kan hjælpe med at, guide mig igennem så jeg kan få slettet
>den.

Find meddelelsen i nyhedsgruppen, marker den og vælg
"Message/Cancel Message" (jeg kan ikke huske hvad det hedder i det
danske program, men det skulle være til at finde.

Ellers kan du spørge i grupen
<dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express> der specifikt
handler om dit program (jeg sætter en såkaldt FUT til den gruppe,
så hvis der svares på dette indlæg havner det i OE-gruppen).

>Der er åbenbart nogen som har læst den, som er meget
>fortørnet over, at den står forkert, så jeg skal have den
>slettet.

Der er ret restriktive regler for hvor og hvordan man må annoncere
- og da der desværre er en del der ikke overholder dem, bliver
modtagelsen ofte sådan som du har oplevet. Kig eventuelt på
www.usenet.dk - hvor der er mange gode råd om hvordan man gebærder
sig i de danske nyhedsgrupper. Du kan også altid stille spørgsmål i
gruppen dk.velkommen.

FUT: dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-01-01 11:34

Wed, 31 Jan 2001 10:27:43 +0100, skrev "Heidi Jürs"
<ar_sjl@rottweiler.dk>:

>Der er åbenbart nogen som har læst den, som er meget fortørnet over, at den
>står forkert, så jeg skal have den slettet.

Marker meddelelsen og gå i Meddelelse => Slet Meddelelse...

(Eller står det faktisk i Hjælp under Slette sendte meddelser )

med venlig hilsen
Knud
--
Bruger du Outlook Express?
Så er der gode råd at hente i
http://smedeparken.mobilixnet.dk opdateret 31.12.2001

Fra : Madsen

Dato : 31-01-01 15:04

> [...]

> Der er åbenbart nogen som har læst den, som er meget fortørnet over, at den
> står forkert, så jeg skal have den slettet.

Du bruger OE. V5.50.4133.2400
Her markerer du beskeden og går op i Meddelelse og
vælger Slet Meddelelse. Der bliver så sendt en besked
afsted til serveren med anmodning om at slette dig indlæg.
Bemærk at den bliver fjernet fra serveren, men du kan sikkert
stadig se den i OE, fordi den ligger lokalt på din PC.
Hvis du også vil slippe af med den der, så ved jeg hvor der
ligger et indlæg der netop forklarer hvordan:

--
Mvh Madsen
(Remove »who« in email)