Rimelig pris på lakering?
Fra : S@nd

Dato : 02-04-02 11:36

Hej

Så har jeg fået tilbud på malerarbejdet på Bol d'Oren.
Det er tank, sidedæksler, forskærm og "anderøv" der skal males.

Malingen er en mørk-blå metallak og jeg leverer selv stafferinger.

Maleren sliber og spartler alle delene, maler den blå farve, på sætter
stafferinger og giver den klarlak.

Jeg har fået et overslag på ~3.000kr. incl. materialer - Lyder det
urimeligt??

Mvh. S@nd

Fra : Henrik B. Larsen

Dato : 02-04-02 17:45

> Jeg har fået et overslag på ~3.000kr. incl. materialer - Lyder det
> urimeligt??
>
> Mvh. S@nd

Jeg fik engang malet min GSX750EX for samme pris uden at føle mig snydt.
Husk dog at aftale at du ikke skal betale før du er tilfreds med arbejdet.

Henrik
www.gsx.dk

Fra : uffe.j

Dato : 02-04-02 19:32

Jeg ved ikke om det er rimeligt.
Men da jeg skulle have min tank malet kørte jeg rundt til alle byens
autolakerere (ca. 6-7 stykker)
Dyreste pris ca. kr. 2000,-, billigste kr. 400, som jeg valgte og det var
flot arbejde.

Fra : bwl

Dato : 04-04-02 14:59

S@nd wrote:
> [...]
> stafferinger og giver den klarlak.
>
> Jeg har fået et overslag på ~3.000kr. incl. materialer - Lyder det

Hejsa.

Det lyder vidst meget rimligt, hvis det er med regning?

Jeg gav 2500 uden regning da jeg fik malet min bold´or.

Pas nu på med maling onkring tankdæksel!!!!!!!!!!!!!! taler af erfaring. jeg
skal ha min malet om fordi jeg ikke vidste bedre, og ikke gjorde male
opmærksom på at det var sjusk ( hulk)

Brian W.

" som oxo gerne vilskifte ham"

Fra : S@nd

Dato : 04-04-02 15:04

"bwl" <dustyman41@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> S@nd wrote:
> Det lyder vidst meget rimligt, hvis det er med regning?
>
> Jeg gav 2500 uden regning da jeg fik malet min bold´or.
Har i mellemtiden fået nyt tilbud på 2k uden regning - Det dur!!!

> Pas nu på med maling onkring tankdæksel!!!!!!!!!!!!!! taler af erfaring.
jeg
> skal ha min malet om fordi jeg ikke vidste bedre, og ikke gjorde male
> opmærksom på at det var sjusk ( hulk)
Min lider i øjeblikket af samme sygdom, så det er han gjort opmærksom på

Mvh. S@nd

Fra : bwl

Dato : 05-04-02 06:41

S@nd wrote:
> [...]
> jeg
> Min lider i øjeblikket af samme sygdom, så det er han gjort opmærksom

Lyder fint. Glæder mig til at se et billed af den når den er færdig. ;.)

Brian W.

" special bold´Or"

Fra : Jens Didriksen

Dato : 07-04-02 21:56

> jeg

Hvad er problemet helt konkret? Var rart at vide inden jeg selv laver samme
fejl...

Jens

Fra : S@nd

Dato : 08-04-02 07:33

"Jens Didriksen" <jens@didriksen.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er problemet helt konkret? Var rart at vide inden jeg selv laver
samme
> fejl...
Hvis man ikke får slebet grundigt og får alt benzin væk fra området, vil
malingen ikke hæfte ordentligt, og i løbet af kort tid, vil benzinen trække
ind under malingen og man får de velkendte bobler rundt om tankdækslet.

Mvh. S@nd
|| Bol d'Or ||