At fjerne Gori 22 fra vinduer ?
Fra : Søren H. Wind

Dato : 02-04-02 10:41

Er der et godt husmandsråd til det, var lidt sløset sidste sommer og der kom
en del på glasset da vinduerne fik en omgang, og nu vil jeg altså have det
fjernet !

Kan man bruge rensebenzin eller lign. eller ødelægger det ikke de
gummilister der er i vinduet ?
--
Med Venlig løvehilsen
Søren W

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 02-04-02 14:08

Søren H. Wind wrote:

> [...]
>fjernet !
>
>Kan man bruge rensebenzin eller lign. eller ødelægger det ikke de

Brug en skraber.

Det har jeg god erfaring med.

De kan købes for 10kr eller noget i den stil, i ethvert byggemarked
eller malerfirma.

Mvh. Jørgen