lotr ttt preview til download
Fra : Jens jensen

Dato : 01-04-02 22:51

jeg har efter entensiv søgning fundet ringenes herre de to tårne preview til
download.
så her er nogle links

http://server4.bluedomino.net/www/bdweb8491j/factus8.com/public_html/media/t
tt_trailer.asf
er den bedste men med klip fra film 1 først og med japansk tale over.

http://www.mata.com.tw/ring2.mov
http://www.mata.com.tw/ring_2.wmv
samme klip forskelligt format.

og nej det er ikke en aprils nar da kl er lidt i 12 nu

hygge fra mig.

--
Dark Helmet: How many assholes we got on this ship anyhow?
The Crew: YO!!!!

Fra : Kong Kent

Dato : 01-04-02 23:15

> http://www.mata.com.tw/ring2.mov

Jeg har lige brugt ovenstående, og det sq da ret appetitligt ud!! Kan ikke
vente, men må stille lysten med Star Wars II her midt i næste måned :)

--
Kent.
icq # 105788206

Fra : Jakob Strandgaard An~

Dato : 03-04-02 08:34

Jeg har hentet alle fire minutter på Winmx! Godt nok er det ikke super
kvali, men man kan tydeligt se hvad der foregår!!

Jeg kan godt sende den til et par stykker.

ICQ 8620287

Fra : Torben Larsen

Dato : 01-04-02 23:57

"Jens jensen" <jens_l_j@__NOSPAM__anarki.dk> wrote in message
> [...]
> tt_trailer.asf
> er den bedste men med klip fra film 1 først og med japansk tale over.

Fungerer ikke længere *SUK*

> http://www.mata.com.tw/ring2.mov
> http://www.mata.com.tw/ring_2.wmv
> samme klip forskelligt format.

Virker til gengæld.....men skulle den ikke vare 4 minutter, 1 minut er da
ALLLLT for lidt.

Torben

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 02-04-02 00:15

Hej!

Torben Larsen wrote:

> http://server4.bluedomino.net/www/bdweb8491j/factus8.com/public_html/media/t
>
> Fungerer ikke længere *SUK*

Så er din browser defekt, herfra er alt fint.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Gu' gider jeg da røv finde mig i noget som helst"

Fra : Torben Larsen

Dato : 02-04-02 07:40

"Kim Voss Schrader" <schrader@kampsax.dtu.dk> wrote in message
> Så er din browser defekt, herfra er alt fint.

Ja, det var mig der ikke lige var opmærksom på det knækkede link. God
kvalitet !!! Men stadig kun et minut - jeg vil se de 4 minutter, der også er
i bifferne nu.......

Torben

Fra : Jesper Winding

Dato : 02-04-02 16:01

Hvordan gemmer i skidtet?

--
-=JESPER=-
http://www.jespersunivers.dk/arkiv/pulterkammer.htm

Fra : Anders Nielsen

Dato : 02-04-02 07:06

> [...]
> tt_trailer.asf
> er den bedste men med klip fra film 1 først og med japansk tale over.

Det er ikke Japansk men Mandarin (Kinesisk) =)

vh Anders

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 02-04-02 13:38

On 1 Apr 2002 22:05:41 -0800, Columbo@mail.dk (Anders Nielsen) wrote:

>Det er ikke Japansk men Mandarin (Kinesisk) =)
>
>vh Anders
Nu er de der ikke mere
Nogen andre steder? ftp?

Morten
morten@NOSPAMbowman.dk

Fra : Jens jensen

Dato : 02-04-02 15:47

jeg tænkte nok der var nogle som ville gøre opmærksom på det, da det også
stod i det forum hvor jeg fandt klippene, men da jeg ikke anede hvad
chantonesisk er så skrev jeg japansk

> Nogen andre steder? ftp?

jeg kan godt smide 2 af dem i dk.binear.film

mvh jens jensen.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 02-04-02 16:19

On Tue, 2 Apr 2002 16:47:28 +0200, "Jens jensen"

> [...]
>chantonesisk er så skrev jeg japansk

>jeg kan godt smide 2 af dem i dk.binear.film

Yes ,det ville være skøøønt

>mvh jens jensen.

Morten
morten@NOSPAMbowman.dk

Fra : Jens jensen

Dato : 02-04-02 16:42

> Yes ,det ville være skøøønt

ja det ville det være hvis jeg kunne få lortet dvs OE til at sende men
prøver med et andet program senere.

mvh jens jensen tidligere OE bruger

Fra : Jens jensen

Dato : 02-04-02 16:42

Fra : Jens jensen

Dato : 02-04-02 21:55

> ja det ville det være hvis jeg kunne få lortet dvs OE til at sende men
> prøver med et andet program senere.

så er den på news:dk.binaer.film

eller kan en venlig email nok få mig til at sende den over icq eller andet

mvh jens jensen

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 02-04-02 22:42

On Tue, 2 Apr 2002 22:55:13 +0200, "Jens jensen"

>så er den på news:dk.binaer.film
>
>eller kan en venlig email nok få mig til at sende den over icq eller andet

Den er desværre incomplete på Stofas server.
Og jeg kan ikke gennemskue din email??
Gider du sende en mail efter icq eller poste den igen

Morten
morten@NOSPAMbowman.dk

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 02-04-02 23:05

Hej!

Morten Bowman Hansen wrote:

> Den er desværre incomplete på Stofas server.
> Og jeg kan ikke gennemskue din email??
> Gider du sende en mail efter icq eller poste den igen

Du _kunne_ jo også downloade den fra linket istedet. Det virker altså stadig
fint, uanset hvad folk fortæller :)

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 02-04-02 23:35

On Wed, 03 Apr 2002 00:04:31 +0200, Kim Voss Schrader
<schrader@kampsax.dtu.dk> wrote:

>Hej!

>Du _kunne_ jo også downloade den fra linket istedet. Det virker altså stadig
>fint, uanset hvad folk fortæller :)

Folk er mig selv. Ingen af linksene virker her
Du ved "404"

Morten
morten@NOSPAMbowman.dk

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 02-04-02 23:46

Og dog
Havde ikke set at linket var knækket.
Thnx

Morten
morten@NOSPAMbowman.dk

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 02-04-02 23:59

Hej!

Morten Bowman Hansen wrote:

> Og dog
> Havde ikke set at linket var knækket.
> Thnx

Geez No problemo...

Fra : Ulrik Jensen

Dato : 03-04-02 03:57

Hej

Jeg får nu 404 på det øverste link... og jeg har sat det sammen...

Men mov udgaven virker udmærket... bare skodkvalitet :/

Ulrik Jensen
ulrik@qcom.dk

Fra : Jesper Winding

Dato : 02-04-02 06:53

Det er sku ikke meget man ser til Enterne hva'? eller Gollum, det er nok
noget af det der skal være en overraskelse i biffen. - Men for fanden,
slaget ved Helm ser godt nok ud til at blive STORT!