Hvor går ferien hen? Tjaaa... hvor er MC~
Fra : GRISEN

Dato : 01-04-02 21:16

Er der et ferie-egnet land, som ikke er helt omme på den anden side, hvor man kan købe f.eks. Dainese dragt
til bedre priser end herhjemme?
Hvad med England? Der mellemlander jeg nok alligevel i løbet af sommeren.

mvh Jan

Fra : Troels Sørensen

Dato : 01-04-02 21:53

"GRISEN" <grisen@pornotrold.dk> wrote in message
> [...]
> til bedre priser end herhjemme?
> Hvad med England? Der mellemlander jeg nok alligevel i løbet af sommeren.

HMM måske en frisk køretur til andorra ?

Fra : Søren Lindholt

Dato : 02-04-02 13:37

GRISEN <grisen@pornotrold.dk> wrote in article
<rpfhaukq1fho5a01nlvocf1dad595tub9a@4ax.com>...
> Er der et ferie-egnet land, som ikke er helt omme på den anden side, hvor
man kan købe f.eks. Dainese dragt
> til bedre priser end herhjemme?

Må jeg foreslå Cypern, superfede mc-veje, både asfalt og offroad, urimelig
lav moms, osv osv... tag bare ikke derned liige i højsæsonen, i Nicosia
hvor udvalget er størst kan der let være 40 graders varme, ikke lige ideelt
klima at stå og prøve forskellige dragter!!!
--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Armand

Dato : 02-04-02 14:13

GRISEN <grisen@pornotrold.dk> skrev i en
> [...]
> hvor man kan købe f.eks. Dainese dragt til bedre priser end herhjemme?
> Hvad med England? Der mellemlander jeg nok alligevel i løbet af

England er langtfra billig omkring beklædning!

De danske Dainese-forhandlere (á én på Jylland; Fyn og Sjælland) sælger
de udgående modeller (der er mode i lædertøj også) til s.v.j.h. under
4500,-kr om foråret - Måske du endnu kan nå det :-/

Skal det forøvrigt være Dainese?
Det er ganske gode, solide og pæne dragter at de tre store tyske
tilbehørskæder sælger. Og i tilgift har de den fordel at jakke og bukser
prøves/købes hver for sig, således at dine individuelle mål tilgodeses
bedre end den ofte sete dobbelte sammelyningsmulighed , som ikke engang
er at finde på min Dainese ("TK" design)
Og de tyske priser ér til at have med gøre!

--
Armand.

Fra : Asger Steffensen

Dato : 02-04-02 22:13

> [...]
> er at finde på min Dainese ("TK" design)
> Og de tyske priser ér til at have med gøre!

Hvis det drejer sig om individuelle mål og meget høj kvalitet kan jeg
anbefale www.schwabenleder.de.
De forhandles over det meste af Tyskland, bl.a i Flensburg og Hamburg (se
forhandler liste på deres website).
Jeg har netop været i Hamburg hos www.profil-hamburg.de og bestille en
dragt. Det tog små to timer at prøve, få taget mål (de havde en ZX12-R
stående i butikken så man også kunne måles i kørestilling), vælge farver og
ekstra udstyr, etc. Til farvevalget blev benyttet en computer, så man kunne
se det "færdige" resultat, og få et print med hjem.
Ulemperne er at nu skal dragten først sys til mig, og der er travlt i
foråret, så en leveringstid på helt op til 8-10 uger kan risikeres. Om
efteråret er det noget hurtigere.
- og så er der lige prisen.... det er *ikke* billigt! (og det var vist
egentlig det du gik efter, ikke?

Asger
ZX-10 (og foreløbig en ældgammel, slidt Jaguar læderdragt)

Fra : GRISEN

Dato : 03-04-02 21:54

On Tue, 2 Apr 2002 15:12:40 +0200, "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote:

> [...]
>er at finde på min Dainese ("TK" design)
>Og de tyske priser ér til at have med gøre!

Tak for svarene....

"de tre store tyske tilbehørskæder" ??? Den fangede jeg ikke rigtigt....

....og nej det SKAL ikke være Dainese. Jeg har bare bedst kunnet lide de Dainese jeg har set indtil videre.
Indtil videre har jeg også kun prøvet Dainese, så jeg kan stadig nå at blive klogere.

mvh Jan

Fra : Asger Steffensen

Dato : 03-04-02 22:12

"GRISEN" <grisen@pornotrold.dk> skrev i en meddelelse
> On Tue, 2 Apr 2002 15:12:40 +0200, "Armand"
<armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote:

> "de tre store tyske tilbehørskæder" ??? Den fangede jeg ikke rigtigt....

www.hein-gericke.de
www.louis.de
www.polo-motorrad.de

I Hamburg ligger de omtrent på samme gade, iøvrigt sammen med
www.profil-hamburg.de

Asger
ZX-10

Fra : Armand

Dato : 04-04-02 03:23

Asger Steffensen <ast@get2net.dk> skrev i en

> "GRISEN" <grisen@pornotrold.dk> skrev i en meddelelse

> www.hein-gericke.de
> www.louis.de
> www.polo-motorrad.de
> I Hamburg ligger de omtrent på samme gade

Og i Kiel, indenfor samme #km!

--
Armand.

Fra : GRISEN

Dato : 04-04-02 22:17

On Thu, 4 Apr 2002 04:23:04 +0200, "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote:

>Og i Kiel, indenfor samme #km!

Kanon, masser af muligheder at kigge på.
Tak for info.