Akustisk signal ved til- og frakobling af ~
Fra : Henrik Mønster

Dato : 01-04-02 20:53

Som lovet tidligere, har jeg kreeret en lille tegning af, hvordan jeg har
fået akustisk signal for til- og frakobling af min SpyBall alarm.

Jeg kan ikke huske om min diode er på 5 eller 10A, men 5 skulle vel være
nok, da det kun er strømmen til blinklysene i den ene side der løber gennem
den. 2x21W=42W ~ 4A.

Se indlæg med samme navn på dk.binaer.motor

M.v.h. Henrik

Fra : Henrik Mønster

Dato : 02-04-02 20:39

Har lagt tegningen ind i et par andre formater, som reply til mit tidligere
indlæg på dk.binaer.motor.

M.v.h. Henrik