Ang. afspændingsmiddel ved vask af MC
Fra : Thomas Jensen

Dato : 01-04-02 20:41

Det virker kanon!!
Prøvede idag, skyllede bare med det, intet vaskeskind, men stadig ingen
kalkpletter.

Det er en dejlig ting!

Ville bare dele min glæde, endnu engang tak til Jonas Holt!
Thomas
XJ600s div ´96
"(De fleste) Motorcyklister er lidt klogere "

Fra : Lasse Jensen

Dato : 02-04-02 08:37

Hvad er afspændingsmiddel?

De tabletter man kan proppe i opvaskeren?

Fra : S@nd

Dato : 02-04-02 08:43

"Lasse Jensen" <snejbjerg@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad er afspændingsmiddel?
>
> De tabletter man kan proppe i opvaskeren?
Ja, det kan fås både i tabletform og i flydende form, hvilket nok er at
foretrække.
"Alle" daligvarebutikker har dem.

Mvh. S@nd

Fra : Trine Jørgensen

Dato : 02-04-02 09:14

"S@nd" <andpe_96@hotmail.com> wrote in news:3ca96145$0$44006
> [...]

> "Lasse Jensen" <snejbjerg@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, det kan fås både i tabletform og i flydende form, hvilket nok er at

Lad nu være med at bruge de der "supersmarte 3-i-een tabletter" ... de
indeholder nemlig også salt

Trine
RS 125 og opvaskemaskine

Fra : Thomas Hjort

Dato : 02-04-02 12:32

"Trine Jørgensen" <dortetrine@homail-nospam.com> skrev i en meddelelse
> "S@nd" <andpe_96@hotmail.com> wrote in news:3ca96145$0$44006
> $edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Lad nu være med at bruge de der "supersmarte 3-i-een tabletter" ... de
> indeholder nemlig også salt

LOL ja så kan det gu være ligemeget ! Tænkt at stå og vaske sin kværn ind i
salt :)

Mvh Thomas

Fra : Peter Hasselbalch

Dato : 03-04-02 11:26

> Lad nu være med at bruge de der "supersmarte 3-i-een tabletter" ... de
> indeholder nemlig også salt

....for slet ikke at tale om nogle _meget_ aggressive basiske stoffer, som
sikkert ikke vil klæde lakken.

En flaske opvaskemaskineafspændingsmiddel (langt ord!) koster ikke en formue
og der burde være til mindst 100 vasketure for de 15-20 kroner, som det
koster i en hvilken som helst lavpris-dagligvarebutik.

Peter HH
DMCN#2 - CBR600F4
Red. DMCN MC- og Forh.Anm.-sider
www.hasselbalchs.dk
(nu også med mc-dele til salg)

Fra : Hans Olsen

Dato : 03-04-02 06:30

Hej
Jeg har ikke lige læst alle indlæg - men jeg har i nogle år brugt
lillemors "bamseline" skyllemiddel, som afspænding efter vask, hældt over
cyklen med en vandkande med den runde sprededyse - der
er to fordele - cyklen blive kalkfri og den dufter som nyvasket tøj.
derefter forsigtig trykluft til det sidste som aftøring.
MVH
Hans olsen