Cunter-Strike
Fra : news.cybercity.dk

Dato : 01-04-02 20:02

Hej NG

Er der nogen der tør at spille mod os ( _=[-TKD-]=_) i CT så skriv!!!

Fra : Janik Iby

Dato : 01-04-02 20:18

"news.cybercity.dk" <kasper.bc_fjern-dette@get2net.dk> wrote in message
> Hej NG
>
> Er der nogen der tør at spille mod os ( _=[-TKD-]=_) i CT så skriv!!!

LOL!!!

n00b!!

For det første kan du ikke engang finde ud af at skrive dit navn! LOL!

counter-strike kan du heller ikke stave til.

CT = Er ikke counter-strike det er CS!

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 01-04-02 20:30

"Janik Iby" <Janikiby@hotmail.com> skrev i en meddelelse

<snip oprindeligt indlæg og en ordentlig gang mudderkastning>

Og du kan jo så passende lære at snakke pænt på
http://www.usenet.dk/netikette/ når du nu har så travlt med at rette andres
fejl.

Mvh. Jacob

Fra : Janik Iby

Dato : 01-04-02 20:48

"Jacob Nielsen" <tchami@get2net.dk> wrote in message
> [...]
>
> <snip oprindeligt indlæg og en ordentlig gang mudderkastning>
>
> Og du kan jo så passende lære at snakke pænt på

Læs selv, du rettede lige mig? DOH!
Idioten startede med et åndsvagt topic!

Fra : Herold³

Dato : 01-04-02 21:19

> Læs selv, du rettede lige mig? DOH!

Men han talte pænt imens han gjorde det, og det var det der var essensen i
hans post.

Fra : Janik Iby

Dato : 01-04-02 21:27

"Herold³" <jacob@spammerswillbeshotboomtown.net> wrote in message

> Men han talte pænt imens han gjorde det, og det var det der var essensen i
> hans post.

Nå nå? und? Idioten skrev stadig en latterlig topic. Denne gruppe er ikke
beregnet til at stævne "møde" til CS ?
DOH!!

Fra : Klatu Verata

Dato : 01-04-02 22:42

Personligt er jeg ret ligeglad med hvordan posteren staver,
hvor meget én af jer vil beklage sig over det og hvor meget
den anden vil beskrive netikette.

Men at den originale poster skrev "Cunter-Strike" synes jeg
nu var hylende morsomt :) Mon det er det nye rødstrømpe spil ?

Mvh,
Klatu

Fra : Herold³

Dato : 02-04-02 05:44

"Klatu Verata" <klatuverata@hotmail.com> wrote in message

Lidt OT måske, men... nictu? :)

Fra : Klatu Verata

Dato : 03-04-02 07:47

> "Klatu Verata" <klatuverata@hotmail.com> wrote in message
>
> Lidt OT måske, men... nictu? :)

"Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's
definitely an "N" word!"

/Klatu
(Hail to the king, baby)

Fra : Herold

Dato : 03-04-02 12:31

> "Herold³" <jacob@spammerswillbeshotboomtown.net> wrote in message

> "Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's
> definitely an "N" word!"

Klatu, Verrata, N*coughing* There. That's it.

Fra : Janik Iby

Dato : 01-04-02 23:14

> [...]
>
> Men at den originale poster skrev "Cunter-Strike" synes jeg
> nu var hylende morsomt :) Mon det er det nye rødstrømpe spil ?

Der er min point! Jeg synes det er hylende morsomt at en lille sej gut på
13. tror han er over alle andre. Og så staver han cunter-strike!! LOOL!!
Det er sgu da det jeg synes er skide morsomt! For sådan en dreng bliver en
type som render rundt i byen og spiller smart og går meget efter dem der er
mindre end ham selv. Og når det kommer til stykket er han ikke en skid værd!
Der er pointen! En lille gut der bare tror han er så sej, og så over nettet?
og så staver han som en spasser!!

jaja, et par tryk fejl her og der, men jeg er ikke typen som skal spille
smart og tror jeg er gud til cs eller (CT) for den sags skyld!

Fra : Herold

Dato : 02-04-02 09:55

> Der er min point! Jeg synes det er hylende morsomt at en lille sej gut på
> 13. tror han er over alle andre. Og så staver han cunter-strike!! LOOL!!

Okay? Du kender ham?

> [...]
værd!
> Der er pointen! En lille gut der bare tror han er så sej, og så over

Sjovt, den beskrivelse lader ellers også til at passe på dig. Jeg tager
selvfølgelig nok fejl, men hvad... det gør du sikkert også.

Fra : Søren R

Dato : 03-04-02 14:06

"Herold" <jacob@spammerswillbeshotboomtown.net> wrote in message
> Sjovt, den beskrivelse lader ellers også til at passe på dig. Jeg tager
> selvfølgelig nok fejl, men hvad... det gør du sikkert også.

HEHE, nøjagtig samme tanke

Fra : Frost

Dato : 02-04-02 10:56

"Janik Iby" <Janikiby@hotmail.com> wrote in message

> jaja, et par tryk fejl her og der, men jeg er ikke typen som skal spille
> smart og tror jeg er gud til cs eller (CT) for den sags skyld!

Der røg cola ud over hele skærmen da jeg læste den her passage. :)

Fra : Herold³

Dato : 02-04-02 05:46

> Nå nå? und? Idioten skrev stadig en latterlig topic. Denne gruppe er ikke
> beregnet til at stævne "møde" til CS ?
> DOH!!

Indtil i går aftes har det været den eneste gruppe der var beregnet til
det...
DOH!!!!111 :P

Fra : Highlander

Dato : 02-04-02 08:09

> "Jacob Nielsen" <tchami@get2net.dk> wrote in message

> andres
>
> Læs selv, du rettede lige mig? DOH!
> Idioten startede med et åndsvagt topic!

Jeg kan nu ikke se det er en idiot der har startet topic, men derimod een,
der straks skal håne for stavefejl, og måske manglede erfaring i NGreader so
what .. hvis du skal grine så gør det da for dig selv - eller får du det
bedre fordi du fortæller os andre at du kan stave .. ?

du bliver da hverken smartere eller bedrer fordi du kan kan finde en der på
nogle punkter ikke når dine standarter inden for retstavning .. tværtimod er
det da sølle du er nød til at nedgøre andre for selv at føle du er noget

Hvis du har for vane at fortælle alle hvad du synes om dem og det de gør..
ja så fatter jeg ikke hvordan du kan skrive , for du må da have begge arme i
gibs, hvis du da færdes i offenlige rum ....

Highlander

Fra : J.L.C & B.F

Dato : 02-04-02 11:04

Utroligt!!... i sidder foran en skærm og skændes ???? tk tk tk tk...

Fra : Sune Grønskov Nielse~

Dato : 02-04-02 11:11

"J.L.C & B.F" <dawebman@os.dk> wrote in message
> Utroligt!!... i sidder foran en skærm og skændes ???? tk tk tk tk...

Sidder du bag en skærm og opfordrer til TeamKill TeamKill TeamKill
TeamKill...?
;)
--

MVH

Sune

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 02-04-02 10:38

Janik Iby <Janikiby@hotmail.com> wrote in message
> Læs selv, du rettede lige mig? DOH!
> Idioten startede med et åndsvagt topic!

Du er ikke alt for smart vel Janik ??
Smut hellere tilbage i "dk.handicap.indavl" og snak videre med dine
søskende.

Mikkel

Fra : Martin Christiansen

Dato : 02-04-02 22:44

Mikkel Gram-Hansen wrote:

> [...]
>>

> Du er ikke alt for smart vel Janik ??
> Smut hellere tilbage i "dk.handicap.indavl" og snak videre med dine

hmm off-topic den burde vel futtes til dk.snak.vittigheder

Mvh Martin Christiansen